6.07.2009

Herkes Haddini Bilecek Ulan ! - İskender Vs CevaT



Dizinin 59. Bölümünde İskender'i ziyarete gelen Cevat Ağa esti . .

İskender bu . . . Cevat'ın yaptığı artistliği yanına bırakır mı ?

Bırakmaz :)

İşte Ayrıntılar . . .



İskender : Gel Cevatım gel başımız sağolsun.


Cevat: Benim başımı kopardılar, benim başımı koparırlarken sen buranın başında

oturuyordun.

Abim sana ne düşmanlık yaptı da sen onun başını koparılmasına müsaade ettin.


İskender: Acın taze Cevatım acına hürmeten bu söylediklerini duymazdan geliyorum.



Cevat: Seninle benim aramda artık hürmet yok ben abimin intikamını alana kadar İstanbul'u yakacağım. Sen sen ol buradan çıkma ki yanmayasın.


İskender: Bana bak Cevat. İster İsrail'e güven ister Amerika'ya isterde Rusya'ya.
Benim kafamın tasını attırma, senide o manyak adamlarını da zifte bular paramparça eder asfalt diye İstanbul'un sokaklarına dökerim.

"Herkes haddini bilecek ulan ! "




Bursevi Yönetici

Marmara Üniversitesi - İşletme bölümü sonrasında sigortacılık sektörüne adım attı. Sektörün önde gelen brokerlık şirketlerinden birinde uzman sigortacı. Öğrendiğini ve bildiğini paylaşmayı seviyor. Hay Aksi adına sevdiği, çalıştığı her alanda içerik üretiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HayAksi Yorum Bölümüne Hoşgeldiniz . .

Yazılar hakkındaki yorum ve eleştirilerinizi buradan yapabilirsiniz . .

Yorum Yaparken;

Küfürlü, argo, seviyesiz, aşağılayıcı yorumlarda bulunmayınız . .

Aksi durumunda biliniz ki yorumunuz yayınlanmayacaktır . .