6.08.2009

İslami Kurallara Göre Seks - Çok Gizli: Evli Çiftler İçin Seks Rehberi


G eçenlerde internette bir habere rastladım,gerçi birkaç gazetede aynı habere ilişkin yazılar olduğunu gördüm . . Gördüm ama içeriği okuyunca da biraz şaşırdım doğrusu.. Aslında bir hayli şaşırdım . . Habere göre, Vedad Lutah isimli bir kadın Kuran-ı Kerim'i esas alarak Türkçe ismi "Çok Gizli: Evli Çiftler İçin Seks Rehberi" isimli bir kitap yazmış. Arap dünyasında ciddi atılımlara rastlıyordum . Bu türden bir atılımı da ilk defa duyuyorum desem yeridir . .

Vedad Lutah, escinsellikten tutun da kadınların orgazm sorunları gibi dikenli konulara cesurca el atıyor.. Araplara geleneklerin cinsel mutluluklarını sınırlamasına izin vermemelerini gerektiğini öneriyor ..

Doğrusu kitaptan ziyade ön sözünü merak ediyorum.. Aslında şu an kitabın içeriğini de merak etmeye başladım desem yeridir…

Kitapta çiftlere cinsellikten nasıl daha fazla zevk alabileceklerini Kuran'ın ayetleri çerçevesinde yazdığını iddia ediyor bu arada kitabı yazan hanım ablamız Dubai Mahkemesinde evlilik danışmanlığı yapıyormuş ve 45 yaşındaymış . .İşin ilginç yanı ise kitabı yazmadan önce müftülükten izin alması ve müftülüğün Arap okuyucuların böyle bir kitap için,özellikle de yazarı kadın olana böylesi bir kitap için henüz hazır olmayabileceği uyarısında bulunmayı da ihmal etmemiş. Hay Allah Razı olsun . .

Vedad Lutah’a kitabı yazdıktan sonra şöyle sorular geliyormuş ve onu çarşaflı, peçeli görünce çok şaşırıyorlarmış;


52 yaşında bir kadın müşterim vardı. Yıllar sonra cinsellikte orgazmı keşfetti. (Helal olsun valla . . . )

Başka bir kadın, oral seksin İslam’da yasak olup olmadığını merak etti.
Yasak değil.
(Fanteziye bakar mısın abicim :S )

Genç erkeklerin ilk cinsellik deneyimi eşcinsel oluyor. Evlilikte de aynı şeyi istiyorlar.
(Söylenecek kelime yok. . Ülkede böyle katı kurallar olursa bu yarım akıllılarıyla ona da kalkışırlar . . :S )

Geçenlerde bir kadın geldi, "-Erkek bedenini öpmek caiz mi" diye sordu.
"-Kitabımı oku"; dedim.


(Okusun bakalım,nasılsa bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp . .)

Diyor . .

Aslında kitabımız Arap Emirlikleri’nde ocak ayında basılmış ve büyük bir sükse yaratmış . . Tabi yaratmaması mümkün mü? Nedense yankılarını anca ülkemizde duyuyoruz . . Herhalde haberci kardeşlerimizin gündemi oyalayacak haber bulamamalarından kaynaklanıyor.Çok şükür . .

Sonumuz hayrola . .
Bursevi Yönetici

Marmara Üniversitesi - İşletme bölümü sonrasında sigortacılık sektörüne adım attı. Sektörün önde gelen brokerlık şirketlerinden birinde uzman sigortacı. Öğrendiğini ve bildiğini paylaşmayı seviyor. Hay Aksi adına sevdiği, çalıştığı her alanda içerik üretiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HayAksi Yorum Bölümüne Hoşgeldiniz . .

Yazılar hakkındaki yorum ve eleştirilerinizi buradan yapabilirsiniz . .

Yorum Yaparken;

Küfürlü, argo, seviyesiz, aşağılayıcı yorumlarda bulunmayınız . .

Aksi durumunda biliniz ki yorumunuz yayınlanmayacaktır . .