4.23.2010

Girdap - Say ki ben paslı çivi. Çürümeden çeksene yerimden beni


Say ki haritası çizilmemiş bir geminin yolcusuydum.Ters akıntınlar boyunca sürüklendim durdum.Çocuklarda vardır tasasızlık, çok sonra çöker hüzün.Karşı kıyıdakileri düşününce başlıyor başkalaşım.Sahi.Gider gibi oturmak nedir bilir misin?

Çırpınanları da gördüm ben, hissizliğin renginde.Dedim ‘’alış ruhum sessiz geceye’’.Neden’ler niçin’ler sebepler sonuçlar.Ağır bir demir kapı kapanmış gibi üzerime.Ağlamadım değil.

Harap edildi yelkenlerim ellerim yeter mi rüzgarlara?İnliyor yüklerim, sessiz fırtınaya dönüştü sızı.

Her şey olmaması gereken zamanlarda gerçekleşti.Göz kırptıkça karanlıklar çoğalıyordu.Yıldız tuttum içimden.Hırçın bir güneş doğdu sonra.Çevirdim bakışlarımı o büyük dağlara.Artık yoklardı.Bir çivi çaktım umudu kancalayıp.Sallanıp duruyor şimdi, başın döndü mü hiç?

Çekip gitmek vardı gözlerimin alamadığı yerlere.Yakmak vardı tüm gemileri.Tam sırasıydı üstelik.Dökmek vardı bir bidonu üzerime, yakıp bir hamlede kibriti.Anımsıyorum, bir bahar sabahıydı.Vazgeçtim.Gökyüzü gibiydi içim.

Balkona çıktım sonra ben.Kovaladım kuşları aklım kaçtı.Suyu tekmeledin mi ki sen hiç, nerden bileceksin üşümeyi. Ne zaman her şey kör kütük karıştı?

Tazı gibi koşsam da, bir yerinden yakalıyordu hayat.Fark etmezi oynamak nedir bilir misin?Kara kutuya dönen beynini kemirdi mi her şey ; ara ki bulasın kendini.

 



Yaşamı unutmuş gibi yaşamakta neyin nesi!!!?
Say ki ben paslı çivi.Çürümeden çeksene yerimden beni!! "


Rastgele bir blog
sayfasında gezerken sanıyorum blog sahibinin ismi Saadet.. Böylesine bir yazı ile karşılaştım.
Hoşuma gitti. Kendi blog sayfama taşıdım, sayfasında yazıyı taşıyacağımı belirttim lakin izin almış sayılmam.. Umarım hoş karşılar..

Orijinaline ulaşmak isteyen bu sayfayı ziyaret edebilir..
Gerçekçi olmak gerekirse onun sayfasına daha çok yakışmış bu yazı...
Bursevi Yönetici

Marmara Üniversitesi - İşletme bölümü sonrasında sigortacılık sektörüne adım attı. Sektörün önde gelen brokerlık şirketlerinden birinde uzman sigortacı. Öğrendiğini ve bildiğini paylaşmayı seviyor. Hay Aksi adına sevdiği, çalıştığı her alanda içerik üretiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HayAksi Yorum Bölümüne Hoşgeldiniz . .

Yazılar hakkındaki yorum ve eleştirilerinizi buradan yapabilirsiniz . .

Yorum Yaparken;

Küfürlü, argo, seviyesiz, aşağılayıcı yorumlarda bulunmayınız . .

Aksi durumunda biliniz ki yorumunuz yayınlanmayacaktır . .