6.17.2010

MSN Hack Programi veya MSN Hacklemek



Bir kaç haftaya kadar Geometri Hocamızın evine bilgisayara format atmaya gitmiştim. Kızı benden MSN Hack Programı diye birşey varsa bulmamı ve ona göndermemi istedi :=)
Nedenini merak ettim neden böyle bir gereksinim hissediyorsun diye sordum kendisine :=)
Söylediğine göre bir erkek arkadaşı onun 2 msn adresini de hacklemiş ve girilemiyormuş :D
İntikam almak için benden böyle bir program varsa kendisine yollama mı rica etti...

Neyse vesselam.
Ben bu işlerle en son 5-6 sene önce falan uğraşıyordum :D
Ondan sonra bıraktım dalgaları..
İnternete daha yeni yeni ısınıyorum,kendimi kanıtlamak ve birşeyler yapma eğilimi içindeydim :D
İnternetten bu MSN Hack üzerine onlarca program indirdim içerisinden 1 tanesi işime yaramadı hatta bu ve bunun gibi sebeplerden ötürü indirdiğim programlar bilgisayarıma trojan,virüs artık aklınıza ne geliyorsa her birini bulaştırdı. Bu uğraş benim için çok faydalı oldu.

1. Piyasadaki tüm hack programlarıın %90'ı virüs,trojan vs. ile dolu olduğunu,
2. Taratmadan bir daha bilgisayara birşey yüklemeyeceğimi öğrendim.

Zira bu sebeplerden ötürü bilgisayarım en az 4-5 kere çökmüştür.

MSN Hack değil de Msn Dondurma diye bir program bulmuştum.
On numara işe yarıyordu :D
Sonraları hep onu kullandım ama bana bir yararı olmadığından aklı selim biri olmaya başlayınca bu tip işlerden vazgeçtim..

Hocamızın kızına da durumu izah ettim ama anlatmıyorsun yeni nesil gençliğe :D
İllaki hackleyecek birilerini :D

msn hack,
msn hack programı,
msn hack şifre bulmak,
msn hack yapmak,
msn hacker programı,
msn hacker programları,
msn hackleme,
msn hackleme programı,
msn hacklemek,
msn kırmak,
msn programı,
msn şifre kırıcı,
msn şifre kırma,
msn şifre kırma programı,
msn şifre kırmak,
msn şifre patlatmak,
msn şifreleri kıran program,
msn patlatma,
msn dondurmak,
birisinin msnsini patlatmak,
birisinin msnsini dondurmak,
msn hackleme programı indir,
msn hacker,
msn hackleme yöntemleri,
msn hackleme yolları,

msn hackleme resimli anlatım
msn dondurma programı,
msn dondurma programı indir vs.. şeklinde dünya kadar konuya ulaşabilirsiniz ama bunlardan size faydalı birşey çıkacağını pek zannetmiyorum.. O yüzden dikkatli olun :=)

Neyse vesselam..
Siz siz olun, bulaşmayın böyle kirli işlere :=)
Bursevi Yönetici

Marmara Üniversitesi - İşletme bölümü sonrasında sigortacılık sektörüne adım attı. Sektörün önde gelen brokerlık şirketlerinden birinde uzman sigortacı. Öğrendiğini ve bildiğini paylaşmayı seviyor. Hay Aksi adına sevdiği, çalıştığı her alanda içerik üretiyor.

10 yorum:

  1. Sen Hepsine Bakmışsın Ama Buna Bakmamışsın.... www.trpro.net/ Forumu Gez Emin Ol Yararlı Birşeyler görüceksin

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. programa ıhtıyacım var ama ılkkez deneyecegım tesekkurler

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. nasıL Hacke rProqramı İndircem anLamadım Yardımcı oLunuz arkadslar !

    YanıtlaSil
  6. @Adsız

    Hacker programı diye bir şey yoktur.
    Hack programları için cyber warrior ve turkhackteam gibi sitelere bakmalısınız.

    YanıtlaSil
  7. msn kırmak ıstıyorum ama yapamıyorum neden acaba

    YanıtlaSil
  8. @Adsız

    Yetenek meselesi herkes beceremez (:

    Boşverin böyle şeyleri arkadaşlar, MSN kırma programı diye bir şey yoktur!

    YanıtlaSil
  9. bu program işinizi görebilir

    https://dl.dropbox.com/u/63441559/MSN_Password_Hacker_v1.08.rar

    YanıtlaSil

HayAksi Yorum Bölümüne Hoşgeldiniz . .

Yazılar hakkındaki yorum ve eleştirilerinizi buradan yapabilirsiniz . .

Yorum Yaparken;

Küfürlü, argo, seviyesiz, aşağılayıcı yorumlarda bulunmayınız . .

Aksi durumunda biliniz ki yorumunuz yayınlanmayacaktır . .