6.15.2009

Yaprak Dokumu’nde Kimin Eli Kimin Cebinde?



Bir Yaprak Dökümü salgınıdır almış başını gidiyor . . Salgın bizim fakirhaneye de sıçradı. . Sağolsunlar, bizim Valide SuLtan'da en büyük fanatiklerinden biri olma yolunda . .
Herkesin dilinde bir Ferhunde dolanıp duruyor . . Cadde de,sokakta,mahallede hatta ve hatta metrolarda otobüslerde bir müsibet gibi etrafı saran Ferhunde hastalığı var . .


Ben de merak ettim bir araştırayım bakayım dedim bu dizi niye böyle popüler ?
Abi araştırmaz olaydım . . Dizide kimin kiminle yaptıp kalktığı belli değil . . Yani afedersiniz(affetmezsenizde affetmeyin ulan kibar olanda kabahat) ama kim kime dum duma durumu var . . Öz ablasını satan mı ? Birbirini arkasından vuran mı? Şantaj mı ? artık ne ararsanız var . . Valla manyak entrika dönüyor . . Yakında ben de izlemeye başlarsam şaşırmayın derim xD Bakınız Yaprak Dökümü‘nde kim kimi götürmüş:

Oğuz (Dizinin sapığı . . Böylelerinden kurtulabiliyorsanız kurtulun yoksa başınıza büyük dert açar baştan söyleleyim . . En kısa yoldan kafasına sıkın xD ): Ceyda, Leyla, Necla

Necla: Oğuz, Cem

Leyla: Oğuz, Can

Ferhunde (Anooow . . Böyle müsibet bir karı görmedim ömrümde . . Ne kadar çakal,ne kadar pis şantajcı,ne kadar hain bir karı anlatamam . . Allah böylelerinin şerrinden bizim Valide Sultan'ı da,ailemi de,beni de korusun . Adamın ocağına incir ağacı diker bu xD ): Şevket, Levent

Ceyda: Yaman, Oğuz

Valla söylemeye dilim varmıyor emme Oğuz denilen psikopat herif bu gidişle dizide kız bırakmayacak . . Yoklamadığı yok doğrusu . . İşin sonu kötüye varıyor . . Dizi senaristleri bu Oğuz'a en kısa zamanda önlem almalı. Yoksa dizinin vay haline . .


Not : Yazıyı kaynak göstermeden çalanın sevgilisini başkası çalsın . . Çalsın ki kıskançlıktan intihar teşebbüsüne kadar bulunsun xD Amin . .

Bursevi Yönetici

Marmara Üniversitesi - İşletme bölümü sonrasında sigortacılık sektörüne adım attı. Sektörün önde gelen brokerlık şirketlerinden birinde uzman sigortacı. Öğrendiğini ve bildiğini paylaşmayı seviyor. Hay Aksi adına sevdiği, çalıştığı her alanda içerik üretiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HayAksi Yorum Bölümüne Hoşgeldiniz . .

Yazılar hakkındaki yorum ve eleştirilerinizi buradan yapabilirsiniz . .

Yorum Yaparken;

Küfürlü, argo, seviyesiz, aşağılayıcı yorumlarda bulunmayınız . .

Aksi durumunda biliniz ki yorumunuz yayınlanmayacaktır . .