10.05.2010

2010-2011 Açıköğretim Fakültesi Kayıtları - Aöf Yeni Kayıt Tarihleri



Öncelikle bilgilendirme amaçlı bir ufak not düşeceğim . .

Hep böyle soru vardır, okuyanların, okumayanların aklında. Anadolu üniversitesi'nin sunduğu Açıköğretim İşletme bölümü'nde, diploma'da açıköğretim ibaresi yer alır mı?

Yukarıda sizin için Anadolu Üniversitesi Açıköğretim İşletme bölümü'nün diploması'nı verdim. Peki yukarıdakinin açıköğretim diploması olduğunu nereden anladım?

AÖF işletme bölümü diploması'nda -açıköğretim- yazmaz. Fakat Açıköğretim olduğu kolaylıkla anlaşılabilir.

Neden ?

Normal öğretimle, Anadolu Üniversitesi İşletme Bölümü'nü bitiren öğrencileri'n diplomasında; Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi yazar. İşletme Açıköğretim diploması'nda ise; Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi yazar.

Yani Anadolu Üniversitesi İşletme bölümü'nden mezun olan bir kişinin diplomasında;
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi yazıyorsa; o kişi normal mezundur, açıköğretim değildir, diğer üniversite öğrencileri gibi okula gidip gelmiştir, sınavlara okulda, derslere okulda girmiştir.
İşletme Fakültesi yazıyorsa; o kişi açıköğretim mezunudur.

Bu kadar kolay anlaşılabiliyor...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Açıköğretim Fakültelerine Nasıl Kayıt Yapılır ?

Açıköğretim programlarına ÖSS ( Lys – Ygs ) sınavından barajı geçen herkes girebiliyor. Kontenjanlı bölümlerde ise barajı geçmek yetmiyor. Bu bölümlerde kontenjan sınırlaması olduğu için puanıda yüksek oluyor.
Anadolu üniversitesi 2010 – 2011 eğitim yılı için planlanan kayıt tarihlerini yayımladı. Aşağıdan bu tarihlere bakabilirsiniz. Kayıt işlemlerini kısaca hatırlatmak gerekirse;
ÖSS’den yerleştiğinizde, ikinci üniversite olarak yada dikey geçiş ile açıköğretime gireceğinizde belirlenen tarihler içerisinde önce internetten ön kayıt yapmanız gerekiyor. Ön kayıt sonucundan internetten bir sayfalık çıktı alıp bankaya harcınızı yatırıp ilinizde bulunan Açıköğretim bürosundan kesin kaydınızı yaptırıyorsunuz.

2010-2011 öğretim yılı planlanan Öss sonucuna göre yenit kayıt için internet başvuru ve kayıt tarihleri aşağıda verilmiştir.


İnternet Başvuru Tarihi 20 Eylül 2010 – 15 Ekim 2010
AÖF Bürosundan Kayıt Tarihi 20 Eylül 2010 – 12 Ekim 2010
AÖF Bürosundan Mazeretli Kayıt Tarihi 13 – 14 – 15 Ekim 2010
Adaylar, http://aofkayit.anadolu.edu.tr adresinde “ÖSYS Yeni Kayıt” linkini tıklayarak internet başvurularını yapabilirler.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

2010-2011 öğretim yılı planlanan Dikey Geçiş için internet başvuru ve kayıt tarihleri aşağıda verilmiştir.

İnternet Başvuru Tarihi 25 Ekim 2010 – 26 Kasım 2010
AÖF Bürosundan Kayıt Tarihi 25 Ekim 2010 – 23 Kasım 2010
AÖF Bürosundan Mazeretli Kayıt Tarihi 24 – 25 – 26 Kasım 2010

Adaylar, http://aofkayit.anadolu.edu.tr adresinde “Dikey Geçiş” linkini tıklayarak başvurularını yapabilirler.
Hangi ön lisans programlarının Fakültelerin 3. sınıfına “Doğrudan” veya “Lisans Öğrenimine Hazırlık Programına” kayıt yaptırabileceklerini öğrenmek için buraya tıklayınız.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

2010-2011 öğretim yılı planlanan İkinci Üniversite için internet başvuru ve kayıt tarihleri aşağıda verilmiştir.

İnternet Başvuru Tarihi 25 Ekim 2010 – 26 Kasım 2010
AÖF Bürosundan Kayıt Tarihi 25 Ekim 2010 – 23 Kasım 2010
AÖF Bürosundan Mazeretli Kayıt Tarihi 24 – 25 – 26 Kasım 2010
Adaylar, http://aofkayit.anadolu.edu.tr adresinde “İkinci Üniversite” linkini tıklayarak internet başvurularını yapabilirler.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

2010-2011 öğretim yılı planlanan Lisans Öğrenimine Hazırlık Programından 3. Sınıfa Kayıt için internet başvuru ve kayıt tarihleri aşağıda verilmiştir.

İnternet Başvuru Tarihi 25 Ekim 2010 – 26 Kasım 2010
AÖF Bürosundan Kayıt Tarihi 25 Ekim 2010 – 23 Kasım 2010
AÖF Bürosundan Mazeretli Kayıt Tarihi 24 – 25 – 26 Kasım 2010

Adaylar, http://aofkayit.anadolu.edu.tr adresinde “Lisans Öğrenimine Hazırlık Programından 3. Sınıfa Kayıt” linkini tıklayarak internet başvurularını yapabilirler.
Not : İnternet sitesinden başvuru yapmak, yazıcıdan döküm almak ve bankaya gerekli ücreti yatırmak kayıt için yeterli değildir. Kayıt kılavuzunda açıklanan tüm kayıt belgelerini, kayıt süresi içerisinde mutlaka AÖF bürosuna teslim etmeniz, Öğrenci Bilgi Formunu onaylatarak geri almanız gerekmektedir. Aksi takdirde kaydınız yapılmaz.

Başvuru ve kayıt işlemleri hakkında detaylı bilgi edinmek için 2010-2011 Öğretim Yılı İnternet Başvuru ve Kayıt Kılavuzu’nu inceleyebilirsiniz. .

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

2010-2011 öğretim yılı Açıköğretim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği Lisans Programı, Bilgi Yönetimi ve Coğrafi Bilgi Sistemleri Ön Lisans Programlarının planlanan kayıt yenileme tarihleri aşağıda verilmiştir.

Kayıt Yenileme Tarihi 18 Ekim 2010 – 26 Ekim 2010
Mazeretli Kayıt Yenileme Tarihi 27 Ekim 2010

2010-2011 öğretim yılı Açıköğretim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği Lisans Programı kayıt yenileme işlemleri hakkında detaylı bilgi edinmek için 2010-2011 Öğretim Yılı Yeni Kayıt/Kayıt Yenileme Kılavuzu’nu inceleyebilirsiniz.

2010-2011 öğretim yılı Açıköğretim Fakültesi Bilgi Yönetimi Ön Lisans Programı kayıt yenileme işlemleri hakkında detaylı bilgi edinmek için 2010-2011 Öğretim Yılı Kayıt Yenileme Kılavuzu’nu inceleyebilirsiniz.

2010-2011 öğretim yılı Açıköğretim Fakültesi Coğrafi Bilgi Sistemleri Ön Lisans Programı kayıt yenileme işlemleri hakkında detaylı bilgi edinmek için 2010-2011 Öğretim Yılı Kayıt Yenileme Kılavuzu’nu inceleyebilirsiniz.

2010-2011 öğretim yılı Açıköğretim , İktisat, İşletme Fakültelerinin planlanan kayıt yenileme tarihleri aşağıda verilmiştir.

Kayıt Yenileme Tarihi 29 Kasım 2010 – 21 Aralık 2010
Mazeretli Kayıt Yenileme Tarihi 22 – 23 – 24 Aralık 2010

Kayıt yenileme işleminin nasıl yapılacağı öğrencilerimizin adreslerine gönderilen mektup, gazete ilanları ile yapılan “Kayıt Yenileme” duyurusu, AÖF büroları ve http://www.anadolu.edu.tr adresinde ilan edilmekte ve duyurulmaktadır.

2010-2011 öğretim yılı Açıköğretim, İktisat, İşletme Fakültelerinin kayıt yenileme işlemleri hakkında detaylı bilgi edinmek için 2010-2011 Öğretim Yılı Kayıt Yenileme Kılavuzu’nu inceleyebilirsiniz.



Açıköğretim, 2010 açıköğretim fakültesi kayıtları, 2010-2011 Açıköğretim Fakültesi, 2010-2011 Açıköğretim Fakültesi Kayıt Tarihleri,Açıköğretim büroları, Açıköğretim Fakültesi Kayıt, Açıköğretim fakültesi kayıt tarihleri, Açıköğretim fakültesi kayıt yenileme, Açıköğretim Fakültesi Kayıtları, Açıköğretim fakültesi kayıtları tarihi, Açıköğretim kayıt tarihleri, Açıköğretim kayıtları, Açıköğretim yeni kayıt tarihleri, Aöf dikey geçiş kayıt tarihleri, Aof ikinci üniversite kayıt tarihleri, Aof Kayıt Tarihleri, Aof kayıt yenileme ne zaman, Aof kayıt yenileme tarihleri, Aof kayıtları ne zaman, Aof ön kayıt tarihleri, Aof yeni kayıt tarihleri 2010-2011 Açıköğretim Fakültesi Kayıtları, 2011-2012 Açıköğretim fakültesi kayıtları, 2010-2011 Açıköğretim Fakültesi Kayıt Tarihleri
Bursevi Yönetici

Marmara Üniversitesi - İşletme bölümü sonrasında sigortacılık sektörüne adım attı. Sektörün önde gelen brokerlık şirketlerinden birinde uzman sigortacı. Öğrendiğini ve bildiğini paylaşmayı seviyor. Hay Aksi adına sevdiği, çalıştığı her alanda içerik üretiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HayAksi Yorum Bölümüne Hoşgeldiniz . .

Yazılar hakkındaki yorum ve eleştirilerinizi buradan yapabilirsiniz . .

Yorum Yaparken;

Küfürlü, argo, seviyesiz, aşağılayıcı yorumlarda bulunmayınız . .

Aksi durumunda biliniz ki yorumunuz yayınlanmayacaktır . .