6.17.2009

Gidiyorum . .



Gidiyorum . .

"Nereye gidiyor lan bu " diyenler olacaktır . .
Ben de bilmiyorum ama sakin ve kendimi dinleyebileceğim bir yer olacağından eminim :=)
Tamam fazla meraklandırmayayım sizi de . .
Yeşilin ve mavinin buluştuğu bir kente gidiyorum . .
Giresun'a . .
Biraz yaylaların yeşilliklerinde biraz da denizin, mavinin derinliklerinde kaybolmaya gidiyorum. .
Yaklaşık 15 - 20 günlük bir tatile çıkıyorum . .
Bu tatile çıkmak istemiyordum aslında . .
Şu sıralar aklım çok bulanık doğrusu . .
Kafamdan türlü türlü şeyler geçiyor . .
Hangi birinden başlasam bilmiyorum . .
Tek bildiğim bu tatilin bana iyi geleceği sanırım . .
Planlarım,kaygılarım,düşüncelerim,yapacaklarım var . .
Hepsinden önemlisi kendim için bir takım seçimlerim olacak . .
Bu doğrultuda ilerleyebilmem için doğru kararlar vermem gerekiyor . .
Çıkmazdayım şu an . .
Şu tatil sırasında bunları kafamdan atmak zorundayım . .
En azından bir kısmı var ki benim açımdan büyük bir önem arzediyor . .
Bunları bu 15 - 20 günlük tatilde (tabii tatil denilirse buna) karara bağlamam lazım . .

Neyse bunlarla sizleri sıkmak istemiyorum . .
Bu süre zarfı içerisinde blogla ilgilenir miyim bilemiyorum . .
Elimden geldiğince tüm teknolojik aletlerden uzak durmaya çalışacağım . .
O güne dek kendinize iyi bakın . .

Benim olsa şu dünya,
Kurtuluşa çözüm yok . .
Bir dua bekliyorum,
Başka bir şeyde gözüm yok . . .

Selametle . .

Bursevi Yönetici

Marmara Üniversitesi - İşletme bölümü sonrasında sigortacılık sektörüne adım attı. Sektörün önde gelen brokerlık şirketlerinden birinde uzman sigortacı. Öğrendiğini ve bildiğini paylaşmayı seviyor. Hay Aksi adına sevdiği, çalıştığı her alanda içerik üretiyor.

26 yorum:

  1. :( umarım çözersin herşeyi yaa
    arada giremez misin ya
    neyse düzelir umarım
    kendine iyi bak

    YanıtlaSil
  2. Başkası isteseydi girerdim belki ama senin için giremem :)
    Zaten senden uzak kalmak için gidiyorum xD

    YanıtlaSil
  3. ya varya yanımda olsan saçını başını yolardım senin
    googlea da söylerim görürsün gününü git nereye gidiyosan yedim sanki seni başkası isteseymişmiş

    YanıtlaSil
  4. üf kere üf hıh

    YanıtlaSil
  5. Oh ne güzel sinirinden çatla xD
    Yedin bitirdin zaten xD
    Google Bey'e de selam söyle xD
    (Üf Yok !)

    YanıtlaSil
  6. Seniiii atakuleden atarııııııııııııımmmmmmmmmmmm !!!!! üf

    YanıtlaSil
  7. Atabiliyorsanız atın xD

    (Üf yok + Türkçe'ye uygun yazalım yorumlarımızı xD )

    YanıtlaSil
  8. o zaman çatıdan atarım üf kere üf tamam mı

    YanıtlaSil
  9. Ne anlıyosun beni deli edince yaa valla gelirim her santi metre kareni morartırım ona göre haaaaaaa

    YanıtlaSil
  10. Karışmıyorum sana nasıl biliyorsan öyle yap tamam mı ? xD

    Üstelik seni delirten yok tamam mı ? xD

    Buyur gel morart xD

    Tanrı misafirine her zaman yerimiz var tamam mı? :=)

    YanıtlaSil
  11. laflara bak laflara . döndüğünde daha az gıcık olursan sevinirim taam mı bööööö
    buyur gel diyo bide kafana kafana vurarım görürsün .
    çıldırttın beni iki günde sinirlerim tavan yaptı saçlarım beyazladı dişlerim döküldü xD

    YanıtlaSil
  12. Yuh artk,başka birşey demiyorum . .
    Ölürsen sebebi ben olacağım galiba xD
    Yahu cani yaptın bizi . .
    Tamam bundan sonra sana nasıl davranmamı istiyorsan öyle davranacağım . . :D

    YanıtlaSil
  13. tamam tamam sen meleksin böö

    YanıtlaSil
  14. aksi miyim ben aksiyim pamuk gibiyim be sen kendine bak

    YanıtlaSil
  15. Pamuk görmesek yutturacaksın yani xD

    Blogunda yine çekiştirmişsiniz beni . .

    Ayıp olmuyor mu hanfendi xD

    Böyle mi anlaştık sizinle xD

    YanıtlaSil
  16. pamuk görmemişsin işte hıh
    ayrıca çekiştirrim taam mı ay bide sizli bizli konuşur iyice dellendirir beni zaten uyuyamadım düzgünce zombi gibiyim gözlerim pörtledi . rüyamda senin blogu gördüm çık hayatımdan bide yumurta haşlıyodum ıy hiç sevmem kabus gibiydi

    YanıtlaSil
  17. Pamuk gördüm ama senin gibisine ilk kz rastlıyorum doğrusu xD

    Çekiştirirsen de çekiştir takmıyorum artık xD

    Senin blog da benim üzerime çöktü xD

    Sana daha fazla tahammül edemiyorum artık . .

    Senin hayatımdan çıkacağın yok . . Ben bir

    süreliğine çıkıyorum xD

    YanıtlaSil
  18. ay yok valla tansiyonum fırladı kulağımdan dumanlar çıkıyo . seni parça pincik ederim . git yürü çık aaaaay üf

    YanıtlaSil
  19. gez anca :D hıh

    YanıtlaSil
  20. amma da gezdin bee :D

    YanıtlaSil
  21. S.a

    Blogcuforum"dan ortamkaynak ben forum başlıgıma gereken önemi verdiğin için teşekkür ederim öncelikle keşke herkesin düşüncesi senin gibi tarafsız ve doğru bir şekilde olsa . .

    Yorumumu foruma yazmak istemedim girmezsin okumayamazsın diye buraya yaziyorum ;)

    Keleş demişsin rusların mayın demişsin amerikanın sonuna kadar haklısın ;)

    Savaşanlar yani gerillaların hepsi kürt mü peki ? Kaç kişi biliyor ?

    Geçen sene ingilizce öğretmenimiz anlatıyor ;

    Askerdeyken ölen pekaakı lıları leşleri dizmişler sıraya..

    Komutanlardan biri demişki çırılçıplak soyun da bakalım müslümanlarmı değiller mi diye..

    Bir de soymuşlarkı hemen hemen 10 leşin yarısı sünnetsiz :S yani müslüman değil .. sanmayın ki doğu dinine düşkün değil . . sünnetsize kız vermeyiz ülke olarak düşünün artık siz gerisini :)

    Uzun lafın kısası bu konu böyle uzar gider yorumun için tekrar teşekkür ederim iyi geceler. . .

    YanıtlaSil
  22. Ne demek,rica ederim . .
    Ortaya attığın konu ortak sorunumuz . .
    Az da olsa aydınlatabildiysem ne mutlu . .
    Dediğin gibi, böyle kestirip atılacak kadar küçük bir konu değil fakat günlerce konuşupta kolay kolay bitiremeyeceğimiz bir sorun . .
    Yardımcı olabileceğim bir başka konu varsa bildiğim kadarıyla yardımcı olabilirim . .
    Bu arada yorumunu geç farkettim kusura bakma . .

    YanıtlaSil
  23. vallahi yazı neyle alakalı unuttum ama bu yorumlar adamı öldürür. süper bi muhabbet kurmuşsunuz. siz beni güldürdünüz allah da sizi güldürsün :D:D

    YanıtlaSil
  24. Şöyle bir baktımda ortalık biraz karışmış doğrusu :=)
    Şimdilik idare et x :=)

    YanıtlaSil
  25. hep haydarinin yüzünden :P

    YanıtlaSil

HayAksi Yorum Bölümüne Hoşgeldiniz . .

Yazılar hakkındaki yorum ve eleştirilerinizi buradan yapabilirsiniz . .

Yorum Yaparken;

Küfürlü, argo, seviyesiz, aşağılayıcı yorumlarda bulunmayınız . .

Aksi durumunda biliniz ki yorumunuz yayınlanmayacaktır . .