1.29.2011

E-Okul Notlarını Değiştirme - Resimli Anlatım




Daha önce konuyu vermiş olmama ve Üzerinden onca zaman geçmesine rağmen hala bu konuya bir akın olduğunu gördüm. Ve yapamayanlar için resimli anlatımını yapma gereksinimi hissettim. .

Eski Konumuz : e-Okul Notlarini Degistirme / e-Okul Not Düzeltme


Gençler derslerinize yoğunlaşın şu notları yüksek tutun. .
Şimdilik bu bir parça eğlence olsun benden size :)

Neyse gelelim notları değiştirmeye :=)
Bu kıyak sayesinde babanızdan, annenizden bilmem neyinizden hepsinden fırça, dayak yemekten kurtulacaksınız. İyilik mi ediyorum kötürlük mü bilmiyorum ama paylaşımı sunuyorum sizlere :)
Sırf dayak ya da fırça yememeniz için, notlarınızı en kısa zamanda düzeltin ;) :)

Bakın baştan peşin söyleyeyim durumunuzu düzeltip çıkış yaptıktan sonra notlar eski halini alır :=)
Bu arada notları velilere gösterdikten sonra abartılı, büyük isteklerde bulunup fazla kasılmayın :)
Nolur nolmaz durumunuz açığa çıkabilir belki ona göre sağlam alın tedbirinizi.
Notlarınızı aşırı da yükseltmeyin:D

Buyrun aşağıdaki sıralamayı harfiyen izleyin :=)

1) İlk önce Google'a girip " e-okul veli bilgilendirme sistemi " yazıp, aratıyoruz.
    Ya da buradan
e-Okul sitesine giriyoruz. Tıkla



2) Arattığımızda karşımıza çıkan ilk linke tıklıyoruz. Resimde daire içine aldığım yer.


3) Karşımıza gelen ekrana resimdeki kodunu, TC kimlik numaramızı ve okul numaramızı yazarak giriş yapıyoruz.


4) Notların olduğu sayfaya giriyoruz.    Aşağıdaki adres çubuğuna (site adresi yazılan yere,http:// kısmı) yani kırmızı renkle daire   içerisine aldığım yere aşağıdaki kodu giriyoruz;


javascript: document.body.contentEditable = true; document.designMode = on;


ve enter tuşuna basıyoruz..



5) Notların üzerine geliyoruz ve iki kere tıklıyoruz faremizle..
   Sonra şekilde kırmızı daire içerisine aldığım gibi bir ifade belirince eski notu silip kendi notumuzu giriyoruz.



6) Ve sonuç . .



Evet çocuklar, sakın derslerimize çalışmayı ihmal etmeyelim ;)
Başarılar . .
Bursevi Yönetici

Marmara Üniversitesi - İşletme bölümü sonrasında sigortacılık sektörüne adım attı. Sektörün önde gelen brokerlık şirketlerinden birinde uzman sigortacı. Öğrendiğini ve bildiğini paylaşmayı seviyor. Hay Aksi adına sevdiği, çalıştığı her alanda içerik üretiyor.

46 yorum:

  1. duzeltmeme gerek yok benim karnemin hepsi 5

    YanıtlaSil
  2. Ahahahahah Notum un Hepsi 5 xD Chorme De Olmuyor :D Arkadaşlar Exporler de :D :D :D :D =))

    YanıtlaSil
  3. @Adsız

    Tebrik ederim seni (:
    Chrome'da çalışmayabilir.

    YanıtlaSil
  4. ama klcı değil

    YanıtlaSil
  5. kalıcı değil

    YanıtlaSil
  6. @Adsız

    Kalıcı olmadığını daha önce de belirtmiştik zaten (:

    YanıtlaSil
  7. oldu ama bana gerek yok zaten hepsi (((((((5))))))) benimki :)

    YanıtlaSil
  8. benım olmadı yav

    YanıtlaSil
  9. ya olmadı bi internetten denicem

    YanıtlaSil
  10. kalıcı olan yok mu yaw...

    YanıtlaSil
  11. @Adsız

    Kalıcı olanını derslerinize çalışarak orada gösterebilirsiniz (:

    YanıtlaSil
  12. olmuyor yaww bi türlüü nasıl olacak https kısmına yapıştırıyorum olmuyor aq

    YanıtlaSil
  13. kalıcı olmadktan somra ne işe yaricakki sanki yhaaa :-L

    YanıtlaSil
  14. ya of e okula un oraya yazıyoru kodu olmuor adam gibi anlatın

    YanıtlaSil
  15. haha basit hile :D

    YanıtlaSil
  16. :)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =)) basit hile ama kalıcı mı

    YanıtlaSil
  17. NASIL OUYOR ANLAMADIM GİTTİ

    YanıtlaSil
  18. susuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunnnnnn beeeeee

    YanıtlaSil
  19. YAPMAMA GEREK KALMADI ÇÜNKÜ NOTLARIM SÜPER :D

    YanıtlaSil
  20. Sayın HayAksi,

    Yaptığımız bu hile bu sene yani 2013 senesinde Google'ın yenilenmesi ile bu hile işe yaramamaktadır. Lütfen nasıl yapıldığını (zahmet olacak ama resimle) anlatınız. Cevabınızı bekliyorum.

    YanıtlaSil
  21. Ya bakın link e tıklıyorum sorna e - okul kapanıp da google acılıyor off yapamadım :(

    YanıtlaSil
  22. insanlar ile dalga geçmeyin 2 saat uğraştım işte numaram istiyorsan ve yapabilenler yapsın beni arayın 0535 687 31 48

    YanıtlaSil
  23. 2. dönem notlarıda girilmelimi

    YanıtlaSil
  24. yaptım ama sonra ne yapacaz

    YanıtlaSil
  25. E-okul notlarını değiştirme hilesi başarı ile çalışmaktadır.
    Muhtemelen bir yerlerde hata yapıyorsunuz, adımları yeniden dikkatle inceleyin.

    YanıtlaSil
  26. Gerçekten buna hiç gerek yok notlarim çok iyi

    YanıtlaSil
  27. Çok iyisiniz arkadaşlar.

    YanıtlaSil
  28. ıslandı seccadem

    YanıtlaSil

HayAksi Yorum Bölümüne Hoşgeldiniz . .

Yazılar hakkındaki yorum ve eleştirilerinizi buradan yapabilirsiniz . .

Yorum Yaparken;

Küfürlü, argo, seviyesiz, aşağılayıcı yorumlarda bulunmayınız . .

Aksi durumunda biliniz ki yorumunuz yayınlanmayacaktır . .