8.11.2009

Amelelik Yattı


. : : Amelelik Yattı : : .

Yavuz'la pazara ameleliğe gittik . . İş olmadı . . Limonata satışına döndük . .
Ucuz sattığımızdan fazla kâr yapamadık ama çok yorulduk . .
Arada limonataları da götürdük . .Pazarda bir adama kıl olduk,gücümüz yetseydi dövecektik ama adam ikimize de yeter diye vazgeçtik . .
Arada zabıtalardan kaçtık . .
Velakin kendi adımıza birşeyler kazandık doğrusu . .
Gökhan'ın 1.5 tb'lik harddisci bozulmuş,içindeki onca emek kül olmuş . . Ortak adına üzüldüm,rapid premiumları boşa gitti . .
Bugün ne soru çözdüm,ne ünite bitirdim . . Yorgunluğuma bağışlıyorum bugünümü . .
Bursevi Yönetici

Marmara Üniversitesi - İşletme bölümü sonrasında sigortacılık sektörüne adım attı. Sektörün önde gelen brokerlık şirketlerinden birinde uzman sigortacı. Öğrendiğini ve bildiğini paylaşmayı seviyor. Hay Aksi adına sevdiği, çalıştığı her alanda içerik üretiyor.

4 yorum:

  1. hayal gücü denen birşey var be captain. böyle olduğu gibi yazılır mı yazı :D:D
    gökhan adına da üzüldüm bu arada. dosya kaybetmenin ne demek olduğunu iyi bilirim.

    YanıtlaSil
  2. Tabii yazılmaz :=)
    Not : burada okuduklarınızın hepsi hayal ürünüdür . .Gerçek kurumlarla ve kişilerle hiçbir ilgisi yoktur xD

    - - - - - - - -

    Gökhan Harddisc'i servise götürmüş . . Veriler çok şükür kurtarılmış xD En az onun kadar sevindim . . Çünkü arşivinin çoğunu sömüreceğim :)

    YanıtlaSil
  3. iyi güzel ama sömürüye karşıyız :D:D

    YanıtlaSil
  4. Olur mu x ?
    Başkasında hele hele de bu yakın arkadaşınızsa istemek rica etmek gibisi yok . .
    Boşuna zahmet etmeye ne gerek var . .

    YanıtlaSil

HayAksi Yorum Bölümüne Hoşgeldiniz . .

Yazılar hakkındaki yorum ve eleştirilerinizi buradan yapabilirsiniz . .

Yorum Yaparken;

Küfürlü, argo, seviyesiz, aşağılayıcı yorumlarda bulunmayınız . .

Aksi durumunda biliniz ki yorumunuz yayınlanmayacaktır . .