8.11.2009

Yük ve Eşya Taşınır


. : : Yük ve Eşya Taşınır : : .

Yakın dostum ve iş ortağımla "pazarda amelelik yapmaya" karar verdik . . Malum kriz dönemi işte yok kendi işimizi kendimiz yaratmaya çalıştık . . Başarılı olacak mıyız zaman gösterecek . . Ne bileyim içime sinmedi ama denemekte fayda var yahu . . Öncesinde Link satacaktık pazar araştırması yaptık getirisi yok diye vazgeçtik, su satalım dedik tam işe odaklanacağız derken bizim ortak "amelelik" fikrini ortaya attı . . Nereden çıktı diye sormayın . . Kriz zamanında sermayesiz işlerin başında geliyor . . Neyse yaz tatilini de böyle değerlendirelim,en azından bu işi yapmadık demeyiz değil mi . . Pazar da ya da yolda beni amelelik yaparken görürseniz şaşırmayın . . İşler yolunda giderse bir tane pazar arabası da alabiliriz . . Bu arada paravan bir şirket de kurduk . . Hayali şirketimizin adı da Hayalet Şirket vatana millete hayırlı olsun . . Maliyenin gözünün önünden uzak olsun . . Amin
Bu arada bugün resmen Öss moduna girmiş bulunmaktayım . . İlk dersimize başladık. . 54 tane de soru çözdüm bir de ünite bitirdim . . Başlangıç için iyi diye düşünüyorum, üstelik onca işimin arasında . . Ama olsun emeksiz aş olmuyor . .
Durmak yok yola devam . .
Bursevi Yönetici

Marmara Üniversitesi - İşletme bölümü sonrasında sigortacılık sektörüne adım attı. Sektörün önde gelen brokerlık şirketlerinden birinde uzman sigortacı. Öğrendiğini ve bildiğini paylaşmayı seviyor. Hay Aksi adına sevdiği, çalıştığı her alanda içerik üretiyor.

2 yorum:

  1. anahtar kelimeler müthiş. bu yazıları da worde atıyorum ilerde bakarım diye :D:D

    YanıtlaSil
  2. Print Screen yap :=)
    İleride bakar bakar eski günleri yad edersin xD

    YanıtlaSil

HayAksi Yorum Bölümüne Hoşgeldiniz . .

Yazılar hakkındaki yorum ve eleştirilerinizi buradan yapabilirsiniz . .

Yorum Yaparken;

Küfürlü, argo, seviyesiz, aşağılayıcı yorumlarda bulunmayınız . .

Aksi durumunda biliniz ki yorumunuz yayınlanmayacaktır . .