9.20.2009

Eski Bayramların Tadı Yok Artık . .




Evet eski bayramların tadı yok artık . .
Arabeske bağladım resmen kendimi . .
Yaş ilerledikçe eskisi gibi tat alamıyorum o bayramlardan . .
Ne zaman tat aldım ki zaten . . Ne zaman bayram olsa hep monoton geçti bayramlarım . .
Belki değişir diye bekledim ama yine değişen birşey olmadı :)
Haa pardon.Evet değişen tek şey vardı bayramların benim için her geçen gün daha da sıkıcılaştığı

Belki bir gün . . :=)

Bu arada Ramazan Bayramı'nızı kutlar, hayırlara vesile olmasını dilerim . .
http://4.bp.blogspot.com/_kQZfD6BGQp4/SqQcqLqxPpI/AAAAAAAAATs/LsakbMbYaeg/s400/M.+ORAL.png
Bursevi Yönetici

Marmara Üniversitesi - İşletme bölümü sonrasında sigortacılık sektörüne adım attı. Sektörün önde gelen brokerlık şirketlerinden birinde uzman sigortacı. Öğrendiğini ve bildiğini paylaşmayı seviyor. Hay Aksi adına sevdiği, çalıştığı her alanda içerik üretiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HayAksi Yorum Bölümüne Hoşgeldiniz . .

Yazılar hakkındaki yorum ve eleştirilerinizi buradan yapabilirsiniz . .

Yorum Yaparken;

Küfürlü, argo, seviyesiz, aşağılayıcı yorumlarda bulunmayınız . .

Aksi durumunda biliniz ki yorumunuz yayınlanmayacaktır . .