10.09.2009

Aylık 4 Bin Liraya Çoban Bulamayan Sektor Için " Çobanlik Yüksekokulu Açılacak ". .









Evet yanlış duymadınız . . İlk olarak bu haberi televizyondan duyunca şaşkınlığımı gizleyemedim. İnanamadım gazetelere baktım . . Gerçekten de doğruluk payı varmış . .

Mevcut şarttaki hayvan sahipleri çoban bulamadığı için hayvanlarını ahırlara hapsedip yem ile şişirdiklerinden, hayvanlarının etinin lezzetli olmayışı dile getiriliyor . . Dağlarda meralarda otlatılan hayvanın etinin daha kaliteli ve lezzetli olması, talebin bu yönde artması Çobanlık Yüksek Okulu'nu gündeme getirdi . .

Çobanlık Yüksekokulu Açılacak Mı ?

Türkiye'de her geçen yıl hayvan ve hayvancılık yapan sayısında azalma olması dolayısıyla
Çukurova Üniversitesi (ÇÜ) Öğretim Üyesi Doç. Dr. Serap Göncü Karakök, Çobanlık Yüksekokulu açılması için girişimlerde bulunulduğunu açıkladı . .

Aylık 4 Milyara Çoban Bulunamıyor . .

Öğretim üyesi ablamız hayvan sahiplerinin 4.000 LİRAYA (Eski tabirle 4 milyara) çoban bulamadıklarını dile getiriyor . .

Ne diyelim hayırlısı olsun . . 4 Milyar şu an Türkiye şartlarında mükemmel bir para . .
Onlarca üniversite mezunumuz işsizlikten kırılıyor . .
Çobanlık Meslek Yüksekokulu açılırsa az da olsa işsizliğin önüne geçileceğini düşünüyorum . .

Önceden çobanlığı aşağılayanlar şimdi utansın :=)
Üniversite okuyarak çoban olunuyor ey millet :=)

http://4.bp.blogspot.com/_kQZfD6BGQp4/SqQcqLqxPpI/AAAAAAAAATs/LsakbMbYaeg/s400/M.+ORAL.png

Bursevi Yönetici

Marmara Üniversitesi - İşletme bölümü sonrasında sigortacılık sektörüne adım attı. Sektörün önde gelen brokerlık şirketlerinden birinde uzman sigortacı. Öğrendiğini ve bildiğini paylaşmayı seviyor. Hay Aksi adına sevdiği, çalıştığı her alanda içerik üretiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HayAksi Yorum Bölümüne Hoşgeldiniz . .

Yazılar hakkındaki yorum ve eleştirilerinizi buradan yapabilirsiniz . .

Yorum Yaparken;

Küfürlü, argo, seviyesiz, aşağılayıcı yorumlarda bulunmayınız . .

Aksi durumunda biliniz ki yorumunuz yayınlanmayacaktır . .