1.26.2010

Blogumu Taşıdım Artık MuhammetOral.Blogspot.Com'dayım



Merhabayn

Can sıkıntısına ne yapayım ne edeyim derken kısa bir süre önce blogumu değiştirme kararı aldım..

Üzerinde uğraştığım bir tema vardı gerekli düzenlemeleri yapmak için epey bir uğraştım . .
En sonunda kendi adımı taşıyan bloguma geçtim . .

Yazıları falan hepsini bugün taşıdım . .
Artık yazılara MuhammetOral.Blogspot.Com üzerinden devam edeceğim . .

Biginize . .

Selametle . .
Bursevi Yönetici

Marmara Üniversitesi - İşletme bölümü sonrasında sigortacılık sektörüne adım attı. Sektörün önde gelen brokerlık şirketlerinden birinde uzman sigortacı. Öğrendiğini ve bildiğini paylaşmayı seviyor. Hay Aksi adına sevdiği, çalıştığı her alanda içerik üretiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HayAksi Yorum Bölümüne Hoşgeldiniz . .

Yazılar hakkındaki yorum ve eleştirilerinizi buradan yapabilirsiniz . .

Yorum Yaparken;

Küfürlü, argo, seviyesiz, aşağılayıcı yorumlarda bulunmayınız . .

Aksi durumunda biliniz ki yorumunuz yayınlanmayacaktır . .