4.24.2010

Japon Driftçi Kiz - Drift Böyle Yapilir






Ya azizim işte böyle, bazıları da doğuştan yetenekli oluyor. Çin Halk Cumhuriyeti’nin, Japonya'nın (veya çekik gözlü başka bir memleketin) ilk resmi rallici kızı da bu olur benden söylemesi. . [Kaynak : Egonomi]

Gerçekçi olalım biz de çocuktuk, kendi şahsım adıma konuşayım. Bisiklet konusunda az da değildim hani.. Rampalar yapıp az atlamazdım, lâkin bu kızı görünce bizim yaptıklarımız hiç kaldı yahu, hiç :=)
Bu küçük kızdan park dersi almak lâzım..
Bursevi Yönetici

Marmara Üniversitesi - İşletme bölümü sonrasında sigortacılık sektörüne adım attı. Sektörün önde gelen brokerlık şirketlerinden birinde uzman sigortacı. Öğrendiğini ve bildiğini paylaşmayı seviyor. Hay Aksi adına sevdiği, çalıştığı her alanda içerik üretiyor.

5 yorum:

  1. Harika ya :) Valla ben uğraşsam o bisikleti oraya o şekilde sokamam..

    YanıtlaSil
  2. Ben de kaçtır onu düşünüyorum, nasıl yaptı gibisinden :=)
    Kız Fizik kanunlarını altüst etti. :D
    Sürtünme kanunu yeniden yazılmalı :)

    Bu arada yorumun için teşekkür ettim Fatih :)

    YanıtlaSil
  3. bunu şu yaşımda denesem neler olur acaba eheheh:))

    YanıtlaSil
  4. unutmadan sitede bir sorun var ya da sorun bende. çok yavaş/kitleniyor başka sitelerde olmadı bu. ayrıca ''rastgele'' bölümü gözümü yoruyor. kötü bir niyetim yok. bi hatam olduysa affola.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba stuven :=)
    Blog sayfama uğradığın için teşekkür ederim.
    Beni yorumunla ayrıca mutlu ettin :=)

    Blog bazen bende de yavaşlıyor.
    Bu sistemle mi temayla mı alakalı pek çözemedim.
    Bazı blogger sitelerinde de aynı soruna rastgeldim.Fakat bazen de çok hızlı açılıyor sayfalar..

    Rastgele bölümü için daha önce sabit duran bir eklenti vardı..
    Firefox'da yazılar kayık görünüyordu ayrıca diğer yazıları ziyaretçilere gösteremiyordum.
    Bu eklenti daha hoş geldi..
    Bu arada estağfurullah.Yorumlarını açıkça söylemen iyi oldu.Buna göre düzenlemeler yapabilirim..
    Yorumların için sağ ol.

    YanıtlaSil

HayAksi Yorum Bölümüne Hoşgeldiniz . .

Yazılar hakkındaki yorum ve eleştirilerinizi buradan yapabilirsiniz . .

Yorum Yaparken;

Küfürlü, argo, seviyesiz, aşağılayıcı yorumlarda bulunmayınız . .

Aksi durumunda biliniz ki yorumunuz yayınlanmayacaktır . .