6.22.2010

1 derece miyopmuşum . .




Az önce göz muayenesinden geldim içim az da olsa rahat etti
Benim uzağı görmeyle ilgili bir problemim vardı.
İhmal ediyordum, en sonunda gittim doktora..
Polislik sınavları yaklaşıyordu..
Şimdi yarın bir gün kazanırsam problem çıkmaması için gidip ölçüm yaptırdım.
Eğer ciddi bir problem varsa çizdirecektim

Gözümü kararttim abi :f67:
Her iki gözde 1 dereceden büyük olursa elenmem sebebi..

Çok koktum 1'den yüksek olur diye
:080:
Neyse önce göz ölçümü yaptılar bir kağıt verdiler.
Ulan bi baktım -2.50, -2.00, -2.25 falan yazıyor vay arkadaş dedim kesin yedim naneyi
:m08:
Sonra kendimi teselliye başladım.Yok olum dedim 2 bile olsa ben önümü zor görürüm lan dedim:m08:

Neyse heyecanlı bekleyişten sonra girdim muayeneye.
Harf marf gösterdiler. Neyse sonrasında doktor 1 derece dedi.
:080:
Az da olsa rahatladım.
Problemim olduuğunu biliyordum zaten.
1 derece miyop olduğunu öğrendim.
Fakat yine de riskli bir durum Polislik için :S

İnşallah Polisliği kazandığımız takdirde gireceğimiz Sağlık Taraması aynen gittiğim muayenedeki gibidir..
Muhtemelen öyledir.Çünkü onlarda devlet hastanesi, yöntem aynıdır herhalde . .

Neyse içim az da olsa rahatladı ama bundan sonraki hayatımda optik kullanacağım.
:f67:

Şaka bir yana göz bizim için Allah'ın lutfettiği biçilmiş kaftan. Olmamasını bir sn. bile düşünmek istemiyorum. Bu konuda gözlerimize çok dikkat etmeliyiz.
Onlar bizim gözbebeğimiz
:m08:
Bursevi Yönetici

Marmara Üniversitesi - İşletme bölümü sonrasında sigortacılık sektörüne adım attı. Sektörün önde gelen brokerlık şirketlerinden birinde uzman sigortacı. Öğrendiğini ve bildiğini paylaşmayı seviyor. Hay Aksi adına sevdiği, çalıştığı her alanda içerik üretiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HayAksi Yorum Bölümüne Hoşgeldiniz . .

Yazılar hakkındaki yorum ve eleştirilerinizi buradan yapabilirsiniz . .

Yorum Yaparken;

Küfürlü, argo, seviyesiz, aşağılayıcı yorumlarda bulunmayınız . .

Aksi durumunda biliniz ki yorumunuz yayınlanmayacaktır . .