6.22.2010

Kabızlık Tedavisi, Kabızlık İlacı, Kabızlıktan Kurtulma Yolları . .



Türkiye’de dört kadından birinin şikayetçi olduğu kabızlık için Dulcofibre yüzde yüz doğal yeni bir çözüm sunuyor. Yüzde yüz doğal besin takviyesi olan Dulcofibre, içeriğindeki çözünebilir bitkisel lif Glucomannan sayesinde yüksek bir etkinlik sağlayarak bağırsağın fizyolojisini düzenliyor ve doğal etki ile düzenli bağırsak hareketlerine yardımcı oluyor. Ayrıca içeriğindeki doğal lif ve tatlandırıcılar sayesinde hamileler, çocuklar ve diyabetik hastalar tarafından da güvenle kullanılabiliyor.
Bursevi Yönetici

Marmara Üniversitesi - İşletme bölümü sonrasında sigortacılık sektörüne adım attı. Sektörün önde gelen brokerlık şirketlerinden birinde uzman sigortacı. Öğrendiğini ve bildiğini paylaşmayı seviyor. Hay Aksi adına sevdiği, çalıştığı her alanda içerik üretiyor.

6 yorum:

  1. Bir hafta kadar öncesine kadar bana eziyet çektiren kabızlığa dulcofibre sayesinde elveda dedim. Dulcofibre bunca sene neredeydin?...

    YanıtlaSil
  2. Bu yorumun reklam amaçlı olduğunu ve muhtemelende ilacın dağıtımını yapan firmanın bir görevlisi olduğunu düşünüyorum.

    Bilerek böylesine bir konu açmıştım. Çünkü bu başlık dikkatimi çekmişti. Bir kaç sitede daha aynı konuyu görmüş ve yorum yapanların aynı şekilde benzer yorumlarda bulunduğunu farkettim.

    Sistemimde de böyle birşeyin olup olmayacağını merak ettiğim için bu reklam dolu konuyu açtım. Görünen o ki firma ağıma düşmüş. Reklamlarını da yapmış olduk ama olsun, sonuçta ben de öngörülerimde haklı çıktım :D

    Teşekkürler Dulcofibre :=)

    YanıtlaSil
  3. çakaaaaaaaaal :D:D:D

    YanıtlaSil
  4. Yorum yapacak başka konu bulamadın mı :D

    YanıtlaSil
  5. Tamam birşey demiyorum, istediğin konuya, istediğin yere, istediğin gibi yorum yapabilirsin xD

    YanıtlaSil

HayAksi Yorum Bölümüne Hoşgeldiniz . .

Yazılar hakkındaki yorum ve eleştirilerinizi buradan yapabilirsiniz . .

Yorum Yaparken;

Küfürlü, argo, seviyesiz, aşağılayıcı yorumlarda bulunmayınız . .

Aksi durumunda biliniz ki yorumunuz yayınlanmayacaktır . .