9.21.2010

Kadına İnanan, Kendini Aldatmıştır . .



Yakışıklı alımlı bir erkek yolda yürüyordu. .
Arkasından güzel bir kız yaklaştı ve sizi çok seviyorum. . Ne olur bana karşılık verin dedi. .
Genç; Benden sana yar olmaz. . Bak arkamdan abim geliyor . . O, benden daha yakışıklı . .
Hem seni de mutlu eder dedi. .
Kız arkasına baktığında çirkin mi çirkin bir erkek geliyordu. . Kız; Ben sizi istiyorum dedi. .
Gencin cevabı; Eğer beni gerçekten isteseydin dönüp de arkana bakmazdın . .
Bursevi Yönetici

Marmara Üniversitesi - İşletme bölümü sonrasında sigortacılık sektörüne adım attı. Sektörün önde gelen brokerlık şirketlerinden birinde uzman sigortacı. Öğrendiğini ve bildiğini paylaşmayı seviyor. Hay Aksi adına sevdiği, çalıştığı her alanda içerik üretiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HayAksi Yorum Bölümüne Hoşgeldiniz . .

Yazılar hakkındaki yorum ve eleştirilerinizi buradan yapabilirsiniz . .

Yorum Yaparken;

Küfürlü, argo, seviyesiz, aşağılayıcı yorumlarda bulunmayınız . .

Aksi durumunda biliniz ki yorumunuz yayınlanmayacaktır . .