10.06.2010

Fırat Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi


Fırat Üniversitesi uzaktan eğitim ile ilgili çalışmalarına yeni başlamış olan, taze uzaktan eğitim merkezierinden birisidir. Okulda şu anda aktif olarak verilen dersler yoktur fakat, açılması düşünülen çok sayıda kurs, yüksek lisans ve sertifika programları vardır.
Bunlar;

Kurs Programları;

  • KPSS
  • Pratik İngilizce
Yüksek Lisasn Programları;
  • Elektronik ve Bilgisayar Eğitimi Bölümünün uzaktan eğitim tezsiz yüksek lisans programı
Sertifika Programları;
  • Cisco
  • ECDL
Yukarıdaki bölümler daha açılmamış, açılması için çalışmalar başlatılmıştır.

Kurumun iletişim adresleri:

Firat Üniversitesi,
Egitim Fakültesi,
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Bölümü,
23119 Elazig.
Telefon: 0424-237 00 00 – 4884
Faks: 0424-236 50 64
E.posta: batici@firat.edu.tr
Web: http://fuzem.firat.edu.tr/index.php
Bursevi Yönetici

Marmara Üniversitesi - İşletme bölümü sonrasında sigortacılık sektörüne adım attı. Sektörün önde gelen brokerlık şirketlerinden birinde uzman sigortacı. Öğrendiğini ve bildiğini paylaşmayı seviyor. Hay Aksi adına sevdiği, çalıştığı her alanda içerik üretiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HayAksi Yorum Bölümüne Hoşgeldiniz . .

Yazılar hakkındaki yorum ve eleştirilerinizi buradan yapabilirsiniz . .

Yorum Yaparken;

Küfürlü, argo, seviyesiz, aşağılayıcı yorumlarda bulunmayınız . .

Aksi durumunda biliniz ki yorumunuz yayınlanmayacaktır . .