2.03.2011

Facebook'ta sohbette Altı çizili ve Kalın yazmak.


Sohbetteyken Cümlenin başına _ ve sonunada _ koyarsanız oluyor.

Şöyle :

_Naber kanka?_

Kanıtı :


Aşağıdaki resim küçültülmüştür. Buraya tıklayarak büyütebilirsiniz. Resmin orijinal boyutları 1280x800.


Birde Kalın yazma var , ama bunu kursastkulak arkadasımız vermiş , ben genede vereyim.

Bundada Cümlenin başına * ve sonunada * koyarsak oluyor .

Şöyle

*Naber Kanka?*

Kanıtı:


Aşağıdaki resim küçültülmüştür. Buraya tıklayarak büyütebilirsiniz. Resmin orijinal boyutları 1280x800.


Ben 2'sinide beraber yapmak istiyorum derseniz oda şöyle oluyor :

*_Naber Kanka?_*

Kanıtı :

Aşağıdaki resim küçültülmüştür. Buraya tıklayarak büyütebilirsiniz. Resmin orijinal boyutları 1280x800.



Facebook'ta renkli yazma sanırım yok , inceliyorum , arıyorum . Her hangi elime bir bilgi geçerse bu konumu devam ettiririm.
Bursevi Yönetici

Marmara Üniversitesi - İşletme bölümü sonrasında sigortacılık sektörüne adım attı. Sektörün önde gelen brokerlık şirketlerinden birinde uzman sigortacı. Öğrendiğini ve bildiğini paylaşmayı seviyor. Hay Aksi adına sevdiği, çalıştığı her alanda içerik üretiyor.

8 yorum:

  1. Güzel bişeymiş bu..
    sağol hocam iyi paylaşım.
    Tam gaz devam et :)

    YanıtlaSil
  2. Belli bir süre paylaşımda aksamalar olacak :)
    İstanbul'a dönmem gerekiyor,üniversite blogla ilgilenmeme engel oluyor bazen :)
    Yalnız 10-15 günlük paylaşım planı hazırladım..
    Günde 1 yazı otomatikman paylaşıma hazır hale getirildi. .

    YanıtlaSil
  3. En kısa sürede online ol kardeşim :)

    YanıtlaSil
  4. Artık çalışmıyor :-L

    YanıtlaSil
  5. @yabancı

    Facebook'taki yeni düzenlemeler doğrultusunda bu özellik aktifliğini yitirmiştir.

    YanıtlaSil
  6. Ben yaptım olmadı :(((

    YanıtlaSil

HayAksi Yorum Bölümüne Hoşgeldiniz . .

Yazılar hakkındaki yorum ve eleştirilerinizi buradan yapabilirsiniz . .

Yorum Yaparken;

Küfürlü, argo, seviyesiz, aşağılayıcı yorumlarda bulunmayınız . .

Aksi durumunda biliniz ki yorumunuz yayınlanmayacaktır . .