7.08.2012

Eşcinsellik Toplum Tarafından Kabul Edilmeli Mi?



Geçenlerde internette dolaşırken bir forum sayfasının münazara bölümündeki konu başlığı dikkatimi çekti.
"Eşcinsel" olduğunu belirten şahıs, "Eşcinsellik toplum tarafından kabul edilmeli mi edilmemeli mi?" şeklinde bir soru sormuş. Ben de son zamanlarda gündemi meşgul eden ve bilhassa kişisel olarak da canımı sıkan bu mevzuya kayıtsız kalamadım ve damladım tartışmanın içerisine.

İlk başta "Bağrımıza basacak halimiz yok. Ben eşcinselim diye de ortada dolanmadan tedavi yoluna gitsinler. Kabul görüyormuş gibi bunu rahat bir şekilde ifade etmelerine karşıyım. Dillendirmeden içlerinde yaşasınlar.Ancak tam anlamıyla dışlamamız da ne kadar doğru bilmiyorum. Bu noktada mantığım duruyor aslında mantığım almıyor. Bilemiyorum.."

şeklinde cevap verdim. 

Ardından "Ben bir eşcinselim ve bu kimliğimle bu sayfada yazılan tüm mesajlara cevap vermek istiyorum, konuyu da ben talep etmiştim zaten. Tedavi denilen şey mümkün değil, çünkü tedavi hastalıklar için kullanılan bir kavramdır ve eşcinsellik bir hastalık değil, doğuştan gelen bir durum. Dillendirmeden içinde yaşasınlar lafına gelince, eğer ben eşcinselliğimi söylemeyceksem, sen de heteroseksüelliğini söylemeyecek ve bunla ilgili imalarda bulunmayacaksın. Ayrıca dışlanmayı hak edecek ne yapıyoruz merak ediyorum. Aşık olmak ne zamandan beri suç? Cinsel ilişkiden bahsedeceksen, bu sizi ilgilendirmez zira yatak odası kişinin özelidir. Eğer sen benim kimle yattığıma karışırsan, ben de senin sevgilin veya karınla hangi pozisyonda seks yaptığına karışma hakkına sahip olurum, veya prezervatif kullanıp kullanamayağına. (:

Bağrınıza basılmaya ihtiyacımız yok, saygı duyun ve dedikodumuzu yapmayın yeter. (:"

şeklinde bir cevap aldım.

Bunun üzerine tartışmayı takip ettim.
Ve tekrar bir cevap verme gereği hissettim.

"Allah biz insanları dünyada sınar. Kimisini kadınla kızla, kimisini parayla pulla, kimisini hastalıkla dert ve tasayla.. Kimisi dünyaya gelmeden önce sınanır, kimisi dünyaya geldikten sonra..
Doğuştan eşcinsel olarak dünyaya gelenler varsa ki dinimizce bunun bir sınanma olduğu ve tedavi yoluna gidilmesi birçok kaynakta mevcuttur. Bu durumda olupta dinimizce belirlendiği gibi hareket eden kardeşlerimin Allah yardımcısı olsun diyorum ki bu kimseler zaten bunu reklam yapmazlar..
Onları gerçekten anlayabilirim, saygı da duyarım.
Ancak bunu ikili ilişkiye götürüp sapık bir fırka yolu oluşturup, milletin midesini bulandıranlara da kusura bakmayın saygı falan gösteremem.;Tercihlerinizin değişmesi için yine de dua ediyorum.
Toplumda ne kadar insan doğuştan eşcinsel olarak dünyaya geliyor acaba?
1 kişi eşcinsel olarak dünyaya geliyorsa 10 kişide sonradan sapık bir fırkaya yönelme oluyor. Ortada kendinizi reklam etmeyin dememdeki kasıtta burada. Temiz bir toplum için ortalığı ayağa kaldırıpta bunun kabul görmesini beklemeyin. 3. veya 4. bir cins oluşumunu elementmiş gibi ortaya sunup milleti de alet etmeyin.
Yok cinsel arzularınızı sizde sağda solda anlatmayınlar falan. Saçmaca yapılan bir yorum ve savunma. Bunları zaten uluorta yerde söylediğim ya da konuştuğum da yoktur. Ahlaki olarak sizi kabul edemediğim gibi cinsel arzularımı ya da yaşantılarımı da uluorta konuşmuyorum.
Kusura bakmayın ama saygı da duyamıyorum. Çünkü dinen de kişisel olarak da kabul edemiyorum.
Yukarıda yazılan onlarca dogmatik kaynağı reddedipte hala bunu kendi lehinize çevirme anlayışınız saygı noktasındaki düşüncelerimi sıfırladı.
Lut kavminin eşcinsellikten dolayı yok edildiğini kabullenemediğinize göre inanç konusunda da problemleriniz var. Bu noktada size ne söylersem söyleyeyim bu durumu değiştiremeyeceğimi, düşüncelerimi veya düşüncelerimizi kabul etmeyeceğinizi bildiğimden ne kadar konuşsak boş.
Dedikodunu ya da dedikodunuzu falan da yaptığım yok. Aksine konusu açılsa ortamdan uzaklaşırım.
Kendi kendinize kompleks oluşturmayın. 
Biz kendi halimizde yaşıyoruz diyorsanız öyle de devam edin. Sizi bilemiyorum ama sağda solda normal insanlara sarkanlarınız var ki o noktada kafalarına sıkasım geliyor. Olur olmadık laflar sarfetmekten korkuyorum o yüzden burada sonlandırıyorum. 
Yolunuzda size başarılar diliyorum."

şeklinde son yorumumu attım. Ardından cevap olarak atacak bir şey bulamamış olacak ki tek bir karşı yorum gelmedi. Ayetten, hadisten de dem vurmayı bilirdim ki dini noktada noksan ve ateist olduğunu iddia eden birisine dinden imandan bahsetmek, yeni doğmuş çocuğa yürü demek gibi bir şey. O yüzden bunlara girme ihtiyacı dahi hissetmedim.

Şimdi aynı muhabbet Twitter'da #escinsellikyasaklansin hashtagi altında yayınlanıyor.

Bir twitter yorumunda, cahil cühela takımının öncülerinden ünlü bir şahsiyet Nahide Ekengil ‏düşüncesizliğin, bilgisizliğin ve ahlaksızlığın boyutunu öyle sözlerle dile getirmiş ki kelimeler onun terbiyesizliğini anlatacak cümleler kurmaya yetmiyor.

"@NahideEkengill : Alan memnun, veren memnun :) size ne giriyor onu anlamadim :) #escinsellikhaktir" demiş.

Kendisine " Yarın bir gün sizin çocuğunuz eşcinsel ya da lezbiyen olur.O zaman alan memnun,veren memnun diyebilir misiniz merak ediyorum" diye atıfta bulundum.
Hala saatler geçmesine rağmen cevap atmıyor neden acaba?

Yine bir yorumda; "savunmuyorum ama özgürlük adı altında kimse kimseye karışmamalı" denilmiş.
Neyin özgürlüğü neyin dünyası bu? Yarın bir gün Allah korusun senin zürriyetinden biri bu yola bu illete düşse o zaman özgürlük naraları atacak mısın? Kur'an da bizzat karşı çıkılan Allah tarafından yasaklanan bir şeye sen nasıl olurda özgürlük adı altında karışılmamalı, saygı duyulmalı diyebilirsin? Eşcinselliği özgürlük deyip savunan zihniyetin beynine oksijen tüpü de yerleştirsen mantıklı düşünemez!

Yukarıda yazdıklarımdan ötürü beni bağnaz ve gerici gören hatta söven sayan bir çok insan olduğunun farkındayım ama unutmayın ki bunlar Allah'ın emri. Siz söverek sayarak bana değil, O'nun buyruğuna sövdüğünüzü saydığınızı unutmayın ki böyle bir şeyi yok saymak, aleyhinde aksi bir şey söylemek Hafazallah inançlı, Müslüman bir bireyi dinden bile çıkartır. 
Bursevi Yönetici

Marmara Üniversitesi - İşletme bölümü sonrasında sigortacılık sektörüne adım attı. Sektörün önde gelen brokerlık şirketlerinden birinde uzman sigortacı. Öğrendiğini ve bildiğini paylaşmayı seviyor. Hay Aksi adına sevdiği, çalıştığı her alanda içerik üretiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HayAksi Yorum Bölümüne Hoşgeldiniz . .

Yazılar hakkındaki yorum ve eleştirilerinizi buradan yapabilirsiniz . .

Yorum Yaparken;

Küfürlü, argo, seviyesiz, aşağılayıcı yorumlarda bulunmayınız . .

Aksi durumunda biliniz ki yorumunuz yayınlanmayacaktır . .