6.08.2009

Bu Nasıl bir Oyun ? Bu Nasıl Bir Oyun Tarzı xD


Elimde öyle bir video var ki gülmekten ve tekrar tekrar izlemekten hiç bıkmadım xD
Sizlerinde görmesini istedim . . .
Dayının kafa 1500 ya da öyle görünüyor xD
Dayı ne çekti merak ediyorum doğrusu . . . Söylese biz de faydalansak arada xD

Hani hiçte fena olmaz aslında xD
Anadolu'nun hiçbir yerinde böyle bir oyun tarzı ne gördüm ne de işittim . . :=)
Eğer yöresel bir oyunsa hiçbir yerde karşılaşmadım
Ama her halükarda dayının hakkını vermek lazım mükemmel oynuyor :=)

İşte O Video . . .



Bursevi Yönetici

Marmara Üniversitesi - İşletme bölümü sonrasında sigortacılık sektörüne adım attı. Sektörün önde gelen brokerlık şirketlerinden birinde uzman sigortacı. Öğrendiğini ve bildiğini paylaşmayı seviyor. Hay Aksi adına sevdiği, çalıştığı her alanda içerik üretiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HayAksi Yorum Bölümüne Hoşgeldiniz . .

Yazılar hakkındaki yorum ve eleştirilerinizi buradan yapabilirsiniz . .

Yorum Yaparken;

Küfürlü, argo, seviyesiz, aşağılayıcı yorumlarda bulunmayınız . .

Aksi durumunda biliniz ki yorumunuz yayınlanmayacaktır . .