10.06.2010

Mersin Üniversitesi Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi


Mersin Üniversitesi uzaktan eğitim ile ilgilenmeye başlayan ünversitelerin başında gelmektedir. Öyle ki üniversitenin uzaktan eğitim merkezi 2002 yılında kurulmuştur. Ayrıca okul uzaktan eğitim ile ilgili çalıştay ve seminerler düzenleyerek, diğer okulları bilgilendirme gibi bir misyonda üstlenmiştir.
Kurumun bünyesinde bir çok program mevcuttur.
Bu programlar;
  • Bilgisayar Programcılığı
  • Elektronik Teknolojisi
  • Eczane Hizmetleri
  • Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama
  • Elektronik Haberleşme Teknolojisi
  • Kontrol ve Otomasyon Teknolojisi
  • Sağlık Kurumları İşletmeciliği
  • İşletme Yönetimi
Kurumun İletişim Bilgileri;
Adres: Mersin Üniversitesi Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Çiftlikköy Kampüsü, 33343 Yenişehir MERSİN
Telefon: 0 324 361 02 84, 0 324 361 00 01 / 6851
Faks: 0 324 361 02 84
E-posta: meruzem@mersin.edu.tr
Web Sitesi: http://meruzem.mersin.edu.tr
Bursevi Yönetici

Marmara Üniversitesi - İşletme bölümü sonrasında sigortacılık sektörüne adım attı. Sektörün önde gelen brokerlık şirketlerinden birinde uzman sigortacı. Öğrendiğini ve bildiğini paylaşmayı seviyor. Hay Aksi adına sevdiği, çalıştığı her alanda içerik üretiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HayAksi Yorum Bölümüne Hoşgeldiniz . .

Yazılar hakkındaki yorum ve eleştirilerinizi buradan yapabilirsiniz . .

Yorum Yaparken;

Küfürlü, argo, seviyesiz, aşağılayıcı yorumlarda bulunmayınız . .

Aksi durumunda biliniz ki yorumunuz yayınlanmayacaktır . .