6.13.2009

Ö.S.S'de Son Rötuşlar ve İyi Niyet Dileklerimiz . .






Yarın neden ve ne amaçla yapıldığını çözmeye çalıştığım kazanında kazanmayanında boş teneke gibi sokaklarda olta attığı 3 saatlik adrenalin dolu bir sınav var …



Eee Napcez ?

Nasıl napcez :=)

*Sınava girecek olan sınav zedelerin en geç 08.30'da sınavın yapıldığı zindanda hazır bulunmaları gerekiyor…

(Gökhan aman.. Abi okula gittiğin gibi bu sınava da 1-2 saat sonra gelirsen seninle çok uğraşacağız:=) Ben senden daha çok seneye sınava girecek olan Yusuf’a acıyorum :D Yusuf’ta kim diyenleriniz olacaktır :=) Kısaca şöyle tarif edeyim . . 6. Sınıftan beri tanıdığım daha nasıl biri olduğunu tam anlamıyla çözemediğim evcilleşmiş ama tam anlamıyla gelişememiş, okulda ön sıradaki Fanatik Bursaspor’lu Ferhat’a 1 sene boyunca yapmadığı işkenceyi bırakmayan, çoğu zaman derslere 3. ve 4. saatlerde gelip eşlik etmeye bayılan, (kimi zaman 5. dersi bulduğu da olmuştur) unutkan ne zaman ne yapacağı belli olmayan,okul çantasını otobüste unutarak bizi metrelerce otobüs arkasında koşturmaktan bıkmayan ve şoförden ömrümüzde yemediğimiz küfürü 2 dk içerisinde yedirten, aklına türlü türlü muziplikler gelen bir arkadaşımız :=) )

*Abi şu adrenalin dolu sınava girerken yanınızda “sınava giriş ve kimlik belgesi ile fotoğraflı,resmi onaylı bir kimlik belgesi” mutlaka olsun.. Sonra unuttuydumm,kaybettiydim deyip sövmeyin.. (Yavuz ve Orkun, abi sizler sürücü belgenizi de getirebilirsiniz . . Hem farkınız birazcıkta havanız olsun değil mi xD )

* Görevlilerin bazıları kör olabilir ya da sınava girecek olanlardan bazıları evrim geçirmemiş halinin bulunduğu resimleri kimlik belgesine yapıştırdıysa, kimlik belgesinden adayı tanımakta zorluk çekmeleri halinde kontrol etmeleri için, bir fotoğrafınızı artık cebinize mi nerenize koyacaksanız koyun.

* Bunların yanı sıra en az iki adet koyu siyah ve yumuşak uçlu kurşun kalem; leke bırakmayan bir silgi ve kalemtıraşı da unutmamanız gerekiyor…( En aptal öğrenci olsanız bile bunları unutmazsınız ama formaliteden biz yazalım yinede xD. İsteğe göre 5 silgi, 10 kalem,3 kalemtıraşta alabilirsiniz. Sonuçta üniversite sınavına gireceksiniz olum :=) )

Eee Abi Yasak Yok Mu?

Olma mı yahu :=)

* Cep telefonu, çağrı cihazı, telsiz, fotoğraf makinesi gibi araçlarla; cep bilgisayarı, saat fonksiyonu dışında fonksiyonu bulunan saat, sözlük işlevi olan elektronik aygıt, hesap makinesi gibi her türlü bilgisayar özelliği bulunan cihazlarla; 44 lük Magnum ve benzeri teçhizatla; müsvedde kağıdı, defter, kitap, sözlük, pergel, açıölçer, cetvel,fön makinesi,çatal,bıçak gibi kesici alet,sigara,tarak,jöle kutusu gibi araçlarla sınava gelmek yasak baştan söylim xD

* Olum başta peşi peşin söylim. Sonra söylemediler demeyin . . Bak bu görevlilerin şakası yok . . xD Konuşmak, kopya çekmek, salondaki görevlilere soru sormak, kalem, silgi alışverişi yapmak, sigara, pipo içmek, başkasını rahatsız edecek şekilde geğirmek,haşır huşur şeklinde ağız şapırdatarak yemek yemek yasak . . Eğer öyle bir şey yapan olurda görevlilerde ses çıkarmazsa sınav sonuna kadar sabredin . . Çıkışta ağız burun dalabilirsiniz . . Eğer o kadar süre dayanamıyorsanız Elçiye rahatsız olduğunuzu söyleyin sustursun. xD

* Abicim yasaklar bunlar uymayanın gözünün yaşına bakmazlar valla . .

Şimdi gelelim başarı dileklerimize . .

Günlerdir çok sevdiğim birkaç arkadaş var dualarımızı günlerdir kendilerinden esirgemiyoruz . . Onlar kadar tüm Öss’ye girecek arkadaşlarımıza,dostlarımıza,kardeşlerimize, hatta ve hatta dedelerimize,amcalarımıza,teyzelerimize,kaynanamıza,bacanağımıza kadar iyi niyet dualarında bulunduk.Bir kişi hariç xD

Buradan Yavuz için okunmuş metro yolluyorum . . Sınav esnasında beni hatırlasın . . Metronun tadı soruları çözerken damağından eksik olmasın xD Hadi abi sana güvenim sonsuz . . Şu İstanbul üniversitelerinin zincirlerini dershaneye gitmeden kıran sayılı insanlardan biri ol, kalbimiz seninle xD
Aynı zamanda benim sayılı dostlarımdandır . . Güven duyduğum sohbeti güzel sayılı arkadaşlarımdan bir tanesidir . . İnşallah Sinema bölümünü kazanırsın . . Belki ileride şansım gülerde bir piyango vurursa ilk filminin çekimi için bütün masraflar benden xD (Başrol oynatırsan xD ) Abi bugün beni saksı gibi ıslatmanı unutmadım xD Sınava hayırlısıyla bir girip çık o zaman ödeşiriz xD Allah’tan senin için hayırlısını niyaz ediyorum.
Gururumuzsun xD
Bu da Okunmuş Metro’n xD




(Reklam yapmış gibi olduk emme olsun bakalım bu seferllik xD )
(Sınavda enerji vermesi dileği ile xD )

Yol arkadaşım,bilgisayar uzmanım xD Gökhan,ortak sana da başarılar.. Lisede onun gibi birini tanımak benim için çok büyük avantaj oldu . . Yoksa bilgisayarım bozulduğunda gidip kime tamir ettircem.. xD Sertifikasız,unvansız bilgisayar uzmanı,benim de çoğu zaman kurtarıcım olmuştur kendisi. Allah razı olsun kendisinden xD Gerçekten çoğu bilgisayar tamircisinden daha çok bilgi ve tecrübeye sahip olduğuna inandığım ve kendisini büyük bir bilgisayar merkezli kuruluşun başında görmeği çok arzuluyorum doğrusu . . Ne zaman sorunum olsa beni sıkılmadan dinleyen geri çevirmeyen bir öff bile dediğini duymadığım nadir insanlardan(Bilen bilir, bazen adamı delirtirim xD ) Ayrıca benim için çok iyi de bir dosttur . . Yeri gelmiş dert ortağım olmuştur . .
Kendisine buradan okunmuş Jelibon ve 1 Adet 3 Terabyte’lık Hard disc gönderiyorum :=) Belki Hard Disc’in gerçeğini alamıyorum ama param olunca söz alacam xD




Benim otobüs yolculuğumun vazgeçilmezi,gelecek neslin idolü . . Ooo her zaman koruyucum olan söz verdiği halde beni Antalya’ya götürmeyen şahsiyet . . xD Ooo bir numaralı dostlarımdan . . Daha fazla uzatmayacam lan aklıma bir şey gelmiyor xD Yunus kardeşim senide unutmadım . . Sınavda en iyi dereceyi alacağını umuyorum . . Biliyorum kazanacağını ama yinede dualarımı esirgemedim esirgemeyeceğim . . İzmir’de seninle buluşacağız . . Orası olmazsa da dünyanın sonu değil ya Giresun’da buluşuruz xD Seninle okul çıkışında 15-20 çingeneden yediğim dayağı unutmadım . . xD Hele hele Çingeneleri görüp korkudan kaçıp durak direğine tırmanan Mehmet Oto’yu hiç unutmadım xD Aslında seni gören ürküp bana daldı ama olsun xD Yinede çocukları savurup beni korumaya çalıştın . . xD 3 – 5 arada yedin ama kusura bakma benim yediklerim yanında lafı olmaz herhalde xD Neyse yol arkadaşım,güzel kişilik xD Üniversiteyi bitirdikten sonra Yeni Zelanda ya da Amerika’da buluşmak dileği ile xD Allah’tan senin adına başarılar diliyorum . .
Bu da sana söz verdiğim ama bir türlü yediremediğim okunmuş Su Böreği . . Sınav boyunca tadını damağında hisset xD
Lan ama söz . . Üniversiteyi kazan sana 1 tepsiyi kendi ellerimle yedirmezsem xD



Orkun Bey . . Sana buradan dua etmek içime sinmiyor aslında xD Şaka bir yana senide unutmadım . . Ama sen unuttun xD Bir araba alacaktın . . İzmir’e gidecektin yalanın batsın ulan. . Bırak İzmir’e gitmeyi arabayı bile alamadın xD Şaka ulan xD Lan hayal kurmakta güzel oluyor xD Öss’de sana da başarılar . . Aleme akacaktık sözün var xD Unutmadım xD
Sana da buradan okunmuş gözleme yolluyorum . . Belki somut olarak yok ama sınav boyunca tadı damağında kalsın . . Çok can yakacaz senle xD


Mehmet Bey seni de unutmadım . . Seni tanıdığım 2 senelik zaman diliminde bir kere bile otobüs kartının dolu olduğunu senin ağzından duymadım abi xD Hep Yunus’tan, Orkun’dan yeri gelir ondan bundan geçinirdin . . Abi süpersin devir ekonomi devri, krizde var ondan bundan geçinecen tabii xD
Senin gibi olmayı her zaman istedim ama başaramadım xD Ama bir gün olacak xD
Şaka bir yana seni tanımak da güzeldi . . Allah’tan başarılar dilerim . .
Bu da senin okunmuş gözlemen xD

Hakan Bey,yakaladığın yerde benim için dua et dua et diye başımızın etini yedin,al işte ettim ulan xD
İnşallah bu sefer olacak abi öyle umuyorum xD Bundan önceki 2 girişinde heyecanına veriyorum xD
Ama bu sefer biliyorum lan kazanacaksın içime doğdu xD 3. de bu iş olacak xD
Dualarımız seninle hadi Hakan’ım başarılar. .
Sana da okunmuş şeker hazırladım . . Ama kıymetimi bil küp şeker değil . . Senin için göz zevkime kıyıp Google’dan en iyisini seçtim xD

Tetulcan da 21 Haziran'da Yabancı Dil sınavına giriyormuş . . Kendisine hoşgeldin jesti yaparak yazıyı baştan düzenliyorum ve kendilerine de bir yer ayırıyorum . . Sınavın kendisi için başarılı geçmesini temenni ediyorum . . Sınav sonucunu da buradan duyurursun artık . . Ricalarını yerine getirdim . . Fatiha ve İhlas isteklerin hesabına yollandı xD Okunmuş Kıymalı Mantında hemen aşağı da . .

Bu da benden, okunmuş Jelibon xD


Ve diğerleri . .

Kusura bakmayın diğerleri diyorum çünkü herkesi tek tek yazsam buraya sığdıramam herhalde ama bu kişilikler benim için biraz daha önem arz ediyor kıskanmayın lütfen xD Şaka bir yana sanıyla,adıyla büyük yüce Allah’tan hepiniz adına başarılar diliyorum . . Umarım her biriniz istediğiniz yere gelirsiniz.. Bu da sizler için okunmuş Jelibon xD


Sizinle birlikte sınava girmeyi çok isterdim ama napalım kaderimiz böyleymiş . . Sizlerden 1 yıl geç doğmak varmış xD Sınavı kazananlar sonuç belgeleriyle haber versin her birine imzalı 1 adet elma şekeri gönderiyorum xD Aha da buyurun xD


Kaybedenler de üzülmesin onlar için de elma şekerimiz var . .

Sizi tanımak güzeldi hala da güzel . .

Selametle . .

Bursevi Yönetici

Marmara Üniversitesi - İşletme bölümü sonrasında sigortacılık sektörüne adım attı. Sektörün önde gelen brokerlık şirketlerinden birinde uzman sigortacı. Öğrendiğini ve bildiğini paylaşmayı seviyor. Hay Aksi adına sevdiği, çalıştığı her alanda içerik üretiyor.

11 yorum:

  1. "öss yi kazanmak zordur amma
    metronun tadı başkadır başka.." :p

    eyvallah kardeşim. öss öncesi çok güzel bi yazı. severek okudum.

    YanıtlaSil
  2. inşallah senin açından sınav çok iyi geçmiştir . . biliyorum istediğin yeri kazanacaksın :=) elma şekerini şimdiden hazırlıyorum xD siparişi verdim xD

    YanıtlaSil
  3. vayh ben öleydiiiim. Ne jelibon yiyebildim ne de gözleme yaa =( annem yakalasa damacanayla zemzem içircekti :D kaçabildiğim kadar kaçtım :D Ben sınav güzel geçti sanıyodum ama değilmiş xD
    21 haziranda yabancı dil sınavına giricem Tetulcan olarak senden
    1 fatiha + 3 ihlas + bonus (kıymalı mantı) rica ediyorum
    hadi kendine iyi bak

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldin tetul :=) Haline acıdım doğrusu xD
    Ama merak etme yazıyı düzenliyorum ve senin için de ufak bir kıyak yapıyorum . . İstediğin "kıymalı mantı" tam da ağzına layık xD
    Bir jest daha yapıyorum ve sana da bir "jelibon" gönderiyorum . . Ayrıca istediğin 1 fatiha + 3 ihlas çoktan hesabına gönderildi xD Bloguma da uğradığın için ayriyetten bir tane de nazar duası okuyorum xD

    YanıtlaSil
  5. Ay inanmıyorum yaa süpersin sen =) çok çok teşekkür ederim =) uf mantıya bak yav :D jelibonda süper :D ımmh :D
    tekrar teşekkürler =)

    YanıtlaSil
  6. Rica ederim :=)
    Bu kadar sevineceğini bilseydim gerçeğini yapardım xD

    YanıtlaSil
  7. gerçekten çok sevindim :D
    aslında iyi olurdu böyle soslu soslu oh :D
    becerebilsem yaparım ama elimden bi tek pilav geliyo xD

    YanıtlaSil
  8. Yazık,acıdım doğrusu ama sana değil Google Enişteye xD
    Bir bayan olarak elinden bu kadar az iş gelmesi hiç iyi olmadı . .
    Sadece pilayla olur mu öyle yahu :D

    YanıtlaSil
  9. google beni her halimle seviyo :D sevmesinde göriyim:D hemen bing'ciime giderim valla xD
    ben de çok kötüyüm ya :D

    YanıtlaSil
  10. Mantı bekliyorum elini çabuk tut xD Çok gezdin yeter gaari uğraşcak kimse kalmadı seninle uğraşcam xD
    Yds güzel geçtiii
    hadi hyrlısı grşrz :D

    YanıtlaSil
  11. bu yorum biraz geç yazılmış olabilir ama adresi karıştırdığımdan dolayıdır. özrümü kabul et captain. bunun yanı sıra okunmuş metron sınavı başarılı bir şekilde geçmeme vesile oldu :D tadına zaten doyamıyorum biliyorsun. senin yerin ayrı kardeşim :D

    YanıtlaSil

HayAksi Yorum Bölümüne Hoşgeldiniz . .

Yazılar hakkındaki yorum ve eleştirilerinizi buradan yapabilirsiniz . .

Yorum Yaparken;

Küfürlü, argo, seviyesiz, aşağılayıcı yorumlarda bulunmayınız . .

Aksi durumunda biliniz ki yorumunuz yayınlanmayacaktır . .