8.11.2009

Çok Yol Kat Etmem Lazım


. : : Çok Yol Kat Etmem Lazım : : .

2. dönem Tanzimat sanatçılarından Muallim Naci'nin eseri olan Ömer'in Çocukluğu'nuokudum ve hoşuma gittiğinden bir hevesle bitirdim . .
Muallim Naci'nin çocukluk anılarını toplamış olduğu güzel bir kitaptı . .
Küçük yaşta kaybetmiş olduğu babasını,aile yaşantısını, mektep yıllarını, çocukluk çağında başından geçen olayları güzel derlemiş doğrusu . .Kitabı bitirdikten sonra yeğen Baha ile yorulana kadar top oynadık . .Bitmek bilmeyen,tükenmez enerjiye sahip çocuk... Beni oldukça yordu . .Bugün sadece Tarih'ten test çözdüm . . 13-15 soru kadar birşeydi sanırım . .Daha çok yol kat etmem lazım çok . .
Bursevi Yönetici

Marmara Üniversitesi - İşletme bölümü sonrasında sigortacılık sektörüne adım attı. Sektörün önde gelen brokerlık şirketlerinden birinde uzman sigortacı. Öğrendiğini ve bildiğini paylaşmayı seviyor. Hay Aksi adına sevdiği, çalıştığı her alanda içerik üretiyor.

4 yorum:

  1. kitapları okuyunca daha akılda kalıcı oluyor. böyle devam etmeni tavsiye ederim. yazı iyi değerlendir bence.

    YanıtlaSil
  2. aynen katılıyorum . .
    Şu an 1 yıl boyunca yarısını okuyupta sonunu getiremediğim bir kitabı okuyorum :=)
    Recaizade Mahmut Ekrem'in Araba Sevdası adlı eseri :=)
    İlk Realist Roman olması ve Öss'de bu kitap ile ilgili soru çıkmasına kesin gözüyle bakıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. kesin gözüyle bakma sakın. çok şaşırtıcı şeylerle karşılaşırsın üzülürsün sonra :D:D

    YanıtlaSil
  4. Çıkmazsa çıkmasın ama adı mutlaka geçer görüşündeyim :=)
    Ama kayıp yaşamakta istemem doğrusu :=)

    YanıtlaSil

HayAksi Yorum Bölümüne Hoşgeldiniz . .

Yazılar hakkındaki yorum ve eleştirilerinizi buradan yapabilirsiniz . .

Yorum Yaparken;

Küfürlü, argo, seviyesiz, aşağılayıcı yorumlarda bulunmayınız . .

Aksi durumunda biliniz ki yorumunuz yayınlanmayacaktır . .