8.11.2009

Sil Baştan


. : : Sil Baştan : : .


Okuyucum olduğunu pek sanmıyorum Google botları dışında ama yine de adet yerini bulsun . . Tüm Müslüman Aleminin ve Google personellerinin Regâip Gecesi mübarek olsun . .
Sil baştan yaptım herşeyi ve bugün adam gibi çalışmaya başladım . .Çok hevesli başladım, bir anda koca üniteden çok temiz notlar çıkardım . . Baya zahmetli oldu ama her kelimesine değecek . .Yarın ise bu notlara dört dörtlük bir biçimde çalışmayı düşünüyorum . .Yapamadıklarım olduğu veyahut sıkıldığım zaman konu atlama gibi bir lüksüm bulunmuyor artık . .
Öss yolunda ciddi ilerlemeler sarfetmem lazım . .
Bursevi Yönetici

Marmara Üniversitesi - İşletme bölümü sonrasında sigortacılık sektörüne adım attı. Sektörün önde gelen brokerlık şirketlerinden birinde uzman sigortacı. Öğrendiğini ve bildiğini paylaşmayı seviyor. Hay Aksi adına sevdiği, çalıştığı her alanda içerik üretiyor.

6 yorum:

  1. Ooo bu arada sen de összedesin :(

    YanıtlaSil
  2. Hepimiz sistemin kurbanı olarak bunu yaşıyoruz . .
    Daha Összedelik konuma gelmedik . .
    Ama öylede sayılırız :=)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlısı ne diyim :)Kolay gelsin sana

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim de böyle bir kuru kolay gelsinle geçiştirmeyelim şu olayı lütfen :=)
    Artık dualarınızı esirgemezsiniz inşallah . .

    YanıtlaSil
  5. benden sana öss günü okunmuş bitter çikolata :D benim için yaptığın kıyağı unutmam merak etme. ha bi de kafana birşey takılırsa hemen istanbuldayım :D gelirsin görüşürüz haydari dostum :D:D

    YanıtlaSil
  6. ben bitter sevmiyorum :=)
    ama canın sağolsun :)

    bu arada mutalaka uğrarım . .
    istanbul dediğin nedirki . .
    bursa'dan feribotla 45 dk . .
    1.5 saate oradayım :=)

    YanıtlaSil

HayAksi Yorum Bölümüne Hoşgeldiniz . .

Yazılar hakkındaki yorum ve eleştirilerinizi buradan yapabilirsiniz . .

Yorum Yaparken;

Küfürlü, argo, seviyesiz, aşağılayıcı yorumlarda bulunmayınız . .

Aksi durumunda biliniz ki yorumunuz yayınlanmayacaktır . .