8.25.2009

Hoşgeldin Ya Şehr-i Ramazan




Tüm İslam Alemi'nin mübarek ayı, 11 ayın Sultanı . .

Hoşgeldin Ya Şehr-i Ramazan . .

İşgal altındaki Türk ve Müslüman topraklarındaki kardeşlerimizin, işgal altında geçirdikleri son
Ramazan Ayı olması dileği ile söze başlıyorum . .
Allah'ın onlardan yardımını esirgememesini diliyorum . .


Bildiğiniz üzere mübarek aylara girmiş bulunmaktayız . .

Tüm Müslüman Alemi'nin bu mübarek ayı kutlu ve mutlu olur inşallah . .
Şu aralar başka bloglarla uğraşıyordum . . Hazırlığı içinde bulunduğum bir kaç blog var . .
Tasarımlarıyla ilgileniyordum . . Uzun zamandır bu bloğumla ilgilenemiyordum ama artık telafi edeceğimi umuyorum . .

Bu arada farketmişsinizdir, bloğumun temasını değiştirmiş bulunmaktayım . .
Temanın eksik ve düzenlenmesi gereken kısımları var onları zamanla düzeltmeye çalışacağım . .
Şu sıralar internete girmekte güçlük çekiyorum ama halledeceğim . .
Bilmem eski temaya oranla nasıl buldunuz ama daha iç açıcı olduğunu düşünüyorum . .
Eski tema da hoştu ama bir süreliğine böyle devam etmesi düşüncesindeyim . .
Neyse hayırlı uğurlu olsun . .


Bursevi Yönetici

Marmara Üniversitesi - İşletme bölümü sonrasında sigortacılık sektörüne adım attı. Sektörün önde gelen brokerlık şirketlerinden birinde uzman sigortacı. Öğrendiğini ve bildiğini paylaşmayı seviyor. Hay Aksi adına sevdiği, çalıştığı her alanda içerik üretiyor.

12 yorum:

  1. güzel tema güzelll :D hayırlı ramazanlarrr

    YanıtlaSil
  2. Sağol . .
    İnşallah daha da iyi olacak fırsat buldukça düzenleme yapacağım :=)

    YanıtlaSil
  3. iftara mantı isterimmm duydunnu haydariii alooo :D

    YanıtlaSil
  4. Ben aş çadırı mıyım xD

    Şaka yapıyorum xD

    Hemen gönderiyorum . .

    Adresi alalım . . :=)

    YanıtlaSil
  5. googlea sor beni xD

    YanıtlaSil
  6. Google değil Yahoo'ya bile sordum . . Hiç biri adres falan bilmiyor :=)

    YanıtlaSil
  7. Hayırsızlar xD

    YanıtlaSil
  8. Ne bekliyordun ki . .
    Herkes ben gibi mi xD

    YanıtlaSil
  9. Yok artıkkk sanki sen değilsin gezip gezip de şuraya bişey yazmayan
    puh sanaa tarcan bey xD
    ben taşıncam o blogdan taşınmıcam da öyle işte xD

    YanıtlaSil
  10. nankörlük diyorum başka birşey demiyorum xD

    YanıtlaSil
  11. sensin o , beyaz atlı tarcan xD

    YanıtlaSil
  12. iftardan sonra görüşelim xD

    YanıtlaSil

HayAksi Yorum Bölümüne Hoşgeldiniz . .

Yazılar hakkındaki yorum ve eleştirilerinizi buradan yapabilirsiniz . .

Yorum Yaparken;

Küfürlü, argo, seviyesiz, aşağılayıcı yorumlarda bulunmayınız . .

Aksi durumunda biliniz ki yorumunuz yayınlanmayacaktır . .