8.14.2009

Blogcu'yu protesto ediyoruz, Blogger Dostlugunu Pekistiriyoruz !



Evet arkadaşlar yaklaşık 1-2 yıldır Blogcu'nun bitmek bilmeyen sorunları ve son olarak sitelerimizde tam boy reklam yayınlaması oldukça can sıkıcı bir hal aldı . .

Yenilik yok,geliştirme yok . . Böyle forumlarda üç beş arkadaşımızın gayretleriyle Blogcu yaşayacaksa hiç yaşamasın diyorum . .


Pr2 sitem vardı . . Yaklaşık 3-4 ay önce kadar Blogcu'nun sorunlarına dayanamayarak Blogger'a geçiş yaptım . .


Kimseyi zorlamayacağım sadece teşvik ediyorum . .


Üstelik burada birlik olup blogger'da çokta iyi bir çevre oluşturabiliriz . . .


Ben şahsım adına bu yaşananlara pek kayıtsız kalınmaması gerektiğini düşünüyorum . .


Evet Blogger, Blogcuya oranla sizlere pek cazip gelmeyebilir . .


Fakat en azından Google Blogcu gibi tam sayfa reklamlara vs. ihtiyaç duymuyor . .


Ama istersek ve sizlerde katılırsanız yeni gelişmelerle Blogcu kadar iyi bir ortam oluşturabiliriz . .

Ben size buradan Blogcu'yu protestoya çağırıyorum . .


Katılan olur olmaz bilemem ama bunca yıldır Blogcu'nun bir tane adam gibi açıklama yapıp güzel şeyler sunduğunu görmedim . .


Gelin Blogger'ın çatısı altında birleşelim . .


Kısa zamanda Blogcu kadar olmasa bile inanıyorum iyi bir çevre oluşturabiliriz . .


Ben BlogcuForum.Net üzerinden ve kendi blogumdan sizlerin de katılmalarını bekliyorum


Blogger Dostluğuna sizlerde katılmak istiyorsanız durmayın . .


Http://HayAksi.Blogspot.Com
Bursevi Yönetici

Marmara Üniversitesi - İşletme bölümü sonrasında sigortacılık sektörüne adım attı. Sektörün önde gelen brokerlık şirketlerinden birinde uzman sigortacı. Öğrendiğini ve bildiğini paylaşmayı seviyor. Hay Aksi adına sevdiği, çalıştığı her alanda içerik üretiyor.

18 yorum:

  1. Ben varım!

    4hmt.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin . .
    Bloğunu izlemeye aldım . .
    İnşallah daha da büyüyeceğiz . .

    YanıtlaSil
  3. nasrettin hocanın çatıdan düşme hikayesi vardır. ondaki hesap blogcudan ne çektiğimi yine blogcudan çeken anlar. ben de blogcu yüzünden çok mağdur oldum ve hayallerimin gerçekleşmesine çok yaklaştığım bir anda blogcu engeline takıldım. umarım başka kimsenin hayalleri yıkılmaz. (H)

    YanıtlaSil
  4. ay blogcuyu bana sorun banaaaa xD

    şimdi blogcu.com yönetim panelinde hem sağda hem solda boş kalan yerlere reklam koydular :D

    YanıtlaSil
  5. Yakında yazı yazmak için kullandığın kutucuğun içine de reklam doldururlarsa şaşmam :=)

    YanıtlaSil
  6. Ben de hiç şaşmam :D bundan önce tüm sayfa reklam vardı buna da şükür dedik napalım xD

    YanıtlaSil
  7. süper fikir.destekliyorum siteni..

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Bu mesaj için teşekkür ederim, oldukça yararlı olduğunu ve bir sürü anlattı

    YanıtlaSil
  10. Now you could have your new website online and also you’re keen to start making some sales! However, how are you going to make gross sales when you do not need high volumes of tourists to your website?

    YanıtlaSil
  11. An unnecessary subject. But, thank you for the visit. :)

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  18. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

HayAksi Yorum Bölümüne Hoşgeldiniz . .

Yazılar hakkındaki yorum ve eleştirilerinizi buradan yapabilirsiniz . .

Yorum Yaparken;

Küfürlü, argo, seviyesiz, aşağılayıcı yorumlarda bulunmayınız . .

Aksi durumunda biliniz ki yorumunuz yayınlanmayacaktır . .