10.06.2010

İstanbul Aydın Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi


Ülkemizde devlet üniversitelerinin yanı sıra, artık vakıf üniversiteleri de uzaktan eğitim merkezleri kurmaya başlamışlardır. Bu üniversitelerin birisi de İstanbul Aydın Üniversitesidir.
Üniversitenin uzaktan eğitime bakışı ise, geleceğin eğitim sistemi uzaktan eğiitm olacak şeklindedir. Bu önemi de eğitim kadrosuna baktığımızda görebilmek mümkün, İstanbul aydın üniversitesi’nin uzaktan eğitim merkezinde görevli öğretmenlerin çoğu prof. düzeyinde akademisyenler.
Merkezde şu anda 4 tane program vardır. Bunlar;
Yüksek Lisans
  • e-işletme
Ön Lisans
  • Bilgisayar Programcılığı
  • Ağırlama Hizmetleri
Sertifika Programları
  • İş sağlığı ve Güvenliği
Kurumun İletişim Bilgileri;
İstanbul Aydın Üniversitesi Florya Yerleşkesi D Blok 3. Kat Oda No: 2507
Adres: Beşyol Mah. İnönü Cad. No:40 Sefaköy – Küçükçekmece / İSTANBUL
Tel: 0 (212) 425 61 51 – 1163 – 1296 – 1553
Web Sitesi: http://ue.istanbulaydin.edu.tr/
Bursevi Yönetici

Marmara Üniversitesi - İşletme bölümü sonrasında sigortacılık sektörüne adım attı. Sektörün önde gelen brokerlık şirketlerinden birinde uzman sigortacı. Öğrendiğini ve bildiğini paylaşmayı seviyor. Hay Aksi adına sevdiği, çalıştığı her alanda içerik üretiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HayAksi Yorum Bölümüne Hoşgeldiniz . .

Yazılar hakkındaki yorum ve eleştirilerinizi buradan yapabilirsiniz . .

Yorum Yaparken;

Küfürlü, argo, seviyesiz, aşağılayıcı yorumlarda bulunmayınız . .

Aksi durumunda biliniz ki yorumunuz yayınlanmayacaktır . .