10.06.2010

İstanbul Üniversitesi Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi


Türkiyedeki sayılı okullardan olan ve eğitim kalitesi tartışılmaz olan İstanbul Üniversitesi’nin de uzaktan eğitim merkezi, kendine yakışır şekilde faaliyetlerine devam etmektedir. 2009 senesinde kurulmasına rağmen bünyesinde bir çok sertifika, lisans, yüksek lisans programları mecvuttur.


Ayrıca kurumun internet sitesi aktif olarak çalışmakta, yapılan etkinlikler ve faaliyetler kamuoyuna duyrulmaktadır. Kurum çağrı merkezi kuran bir kaç üniversiteden birisidir. çağrı merkezinin 08:00-22:00 arası hizmet verdiğinide belirtmeden geçmeyelim.

Merkezde profesyonel tasarımcılar, mühendisler, programcılar çalışmakta buda kurumun tekniğini arttırmaktadır. Bu kadar övgüyü hak eden merkezin programlarına bakacak olursak;
Yüksek Lisans Programları;
  • Enformatik
  • Sermaye Piyasası Uzmanlığı(tezsiz)
  • Finansal Ekonometri
Lisans Programları;

  • İktisat
  • İşletme
  • Gazetecilik
  • Halkla İlişkiler ve Tanıtım
  • Radyo Televizyon ve Sinema
  • Türk Dili Edebiyatı
  • Maliye
  • Ekonometri
  • Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği
  • Çalışma Eknomisi ve Endüstri İlişkileri
Lisans Tamamlama Programları;
  • İlahiyat Lisans Tamamlama
Ön Lisans Programları;
  • Adalet MYO
  • Dş Ticaret
  • Bankacılık ve Sigortacılık
Sertifika programları;
  • Hastalıkların Moleküler Mekanizmaları
Görüldüğü gibi merkezin şu anda eğitim verdiği 18 tane programı vardır. Yeni kurulan bir merkeze göre gerçekten olağanüstü bir sıçrama. Merkezi tebrik ediyoruz.
Kurumun iletişim bilgileri ise şu şekildedir;
Adres: İstanbul Üniversitesi Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Bozdoğan Kemeri Cad. No: 4 Beyazıt / İstanbul
Telefon: 0 212 440 00 44
Faks: 0 212 440 00 45
İdari İşler Birimi: 0 212 440 00 47
Web Adresi: http://uzaktanegitim.istanbul.edu.tr
Bursevi Yönetici

Marmara Üniversitesi - İşletme bölümü sonrasında sigortacılık sektörüne adım attı. Sektörün önde gelen brokerlık şirketlerinden birinde uzman sigortacı. Öğrendiğini ve bildiğini paylaşmayı seviyor. Hay Aksi adına sevdiği, çalıştığı her alanda içerik üretiyor.

2 yorum:

  1. bu sene ilahiyat fakültesi 3. sınıftayım yatay geçiş yaptığım için ingilizce dersini alttan ve uzaktan eğitim olarak alıyorum.dersi uzaktan eğitim olarak seçmiş olmama rağmen siteye ders takibi için giriş yapamıyorum ne yapmam lazım vizelerim yaklaştı...

    YanıtlaSil
  2. @Adsız

    Merhaba . .
    Eğer bilgisayar ortamından bilgi alamıyorsanız bölüm başkanlığı ile telefonla iletişime geçmenizi öneririm. .

    YanıtlaSil

HayAksi Yorum Bölümüne Hoşgeldiniz . .

Yazılar hakkındaki yorum ve eleştirilerinizi buradan yapabilirsiniz . .

Yorum Yaparken;

Küfürlü, argo, seviyesiz, aşağılayıcı yorumlarda bulunmayınız . .

Aksi durumunda biliniz ki yorumunuz yayınlanmayacaktır . .