10.06.2010

Maltepe Üniversitesi Uzaktan Eğitim Birimi


Uzaktan eğitim vermeye başlayan bir diğer özel üniversite de Maltepe Üniversitesidir.
Bu doğrultuda kurum kendi uzaktan eğitim ders anlatım yazılımlarını(MUDES, Learning Management System – LMS) bile hazırlamışlardır.
Kurumun bünyesinde yer alan programlar ise şu şekildedir;
Yüksesk Lisans Programları;
  • Uzaktan Eğitim İşletme Yüksek Lisans – Türkçe
  • Uzaktan Eğitim İşletme Yüksek Lisans – İngilizce
Sürekli Eğitim Merkezi Programları;
  • Temel İngilizce Sertifika Programı
  • e-lojistik Sertifika Programı
  • İş İngilizcesi Sertifika Programı
Önlisans Programları;
  • Bilgisayar Programcılığı
  • İşletme Yönetimi
  • Muhaseve ve Vergi Uygulamaları
Kurumun İletişim Bilgileri;
Adres: T.C. Maltepe Üniversitesi, 2009 Marmara Eğitim Köyü 34857 Maltepe – İSTANBUL
Tel: (0 216) 626 10 50 (pbx)
Fax: (0 216) 626 10 70
E-posta: ueatmaltepe.edu.tr
Web Adresi: http://muzeb.maltepe.edu.tr/
Bursevi Yönetici

Marmara Üniversitesi - İşletme bölümü sonrasında sigortacılık sektörüne adım attı. Sektörün önde gelen brokerlık şirketlerinden birinde uzman sigortacı. Öğrendiğini ve bildiğini paylaşmayı seviyor. Hay Aksi adına sevdiği, çalıştığı her alanda içerik üretiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HayAksi Yorum Bölümüne Hoşgeldiniz . .

Yazılar hakkındaki yorum ve eleştirilerinizi buradan yapabilirsiniz . .

Yorum Yaparken;

Küfürlü, argo, seviyesiz, aşağılayıcı yorumlarda bulunmayınız . .

Aksi durumunda biliniz ki yorumunuz yayınlanmayacaktır . .