10.06.2010

Sakarya Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi


Sakarya Üniversitesi uzaktan eğitim merkezi, ülkemizde ilk kurulan uzaktan eğitim merkezlerinden birisidir. Uzaktan eğitim konusunda bir çok çalışmalar yapmış, uzaktan eğitimin gelişmesinde rol oynamış, mevzuat, teknik kısım vb. konularda hep örnek alınan bir kurum olmuştur. Deyim yerinde ise yeni kurulacak merkezlere örnek teşkil etmiş ve abilik yapmıştır.
Merkezin en son yaptığı yenilik ise, ders anlatım platformları nı (LMS) açık kaynak haline getirmek olmuş.Merkez bünyesinde yetiştirdiği elemanları özel sektöre vererek dolaylı yoldan da olsa özel sektördeki eleman ihtiyacını da kısmen karşılamıştır. Ondokuzmayıs üniversitesinde yapılan, “Uzaktan Eğitim Çalıştayına” merkezin yöneticilerinden Prof. Dr. Orhan TORKUL katılmış, yeni kurulacak olan uzaktan eğitim merkezi yöneticilerine tecrübelerini tüm samimiyeti ile aktarmış, ortada çözüm bekleyen mevzuat ve teknik kısım ile ilgili sorunlara çözüm öneriler sunmuştur.
Uzaktan eğitim konusunda kült olmuş merkezde şu anda bir çok program mevcuttur, ve merkez ülkemizde en çok bölümü olan uzaktan eğitim merkezidir.;
Yüksek Lisans Programları;
  • Sosyal Bilimler MBA
  • Bilişim Teknolojileri
  • Mühendislik Yönetimi
  • Yönetim Bilişim Sistemleri
Karma Eğitim Programlar(%30 Örgün Eğitim, %70 Uzaktan Eğitim);
  • Endüstri Mühendisliği
  • Bilgisayar Mühendisliği
  • Kamu Yönetimi
  • Maliye
  • İnsan Kaynakları Yönetimi
  • Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri
  • İlahiyat Lisans Tamamlama
Önlisans Programları;
  • Bilgi Yönetimi
  • Bilgisayar Programcılığı
  • işletme
  • Elektronik Teknolojileri
  • Mekatronik
Sertifika Programları;
  • Bilgisayar Programcılığı Uzaktan Eğitim Sertifika Programı
  • CAD / CAM Uzaktan Eğitim Sertifika Programı
  • Dış Ticaret Uzmanlığı Uzaktan Eğitim Sertifika Programı
  • Mühendislik Yönetimi Uzaktan Eğitim Sertifika Programı
  • E-Dış Ticaret Uzaktan Eğitim Sertifika Programı
  • MEB-SAU Sertifika Programları
  • SAÜ – Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı Hizmetiçi Uzaktan Eğitim Pilot Uygulama
  • Dış Ticaret Sertifika Programları
  • Elginkan Vakfı
Kurumun İletişim Bilgileri;
Adres: SAÜ Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Esentepe Kampüsü 54187 Adapazarı / SAKARYA
Telefon: +90 (264) 295 55 00
Fax: +90 (264) 346 00 80
Web Sitesi: http://www.uzem.sakarya.edu.
Bursevi Yönetici

Marmara Üniversitesi - İşletme bölümü sonrasında sigortacılık sektörüne adım attı. Sektörün önde gelen brokerlık şirketlerinden birinde uzman sigortacı. Öğrendiğini ve bildiğini paylaşmayı seviyor. Hay Aksi adına sevdiği, çalıştığı her alanda içerik üretiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HayAksi Yorum Bölümüne Hoşgeldiniz . .

Yazılar hakkındaki yorum ve eleştirilerinizi buradan yapabilirsiniz . .

Yorum Yaparken;

Küfürlü, argo, seviyesiz, aşağılayıcı yorumlarda bulunmayınız . .

Aksi durumunda biliniz ki yorumunuz yayınlanmayacaktır . .