10.06.2010

Ondokuzmayıs Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi


Ondokuzmayıs Üniversitesi uzaktan eğitim merkezi 2009-2010 eğitim öğretim yılında kurulmuş ve aynı sene eğitim vermeye başlamıştır.
Üniversite uzaktan eğitime çok fazla önem vermekte ve bu paralelde büyük yatırımlardan kaçmamaktadır.
Yakın zamanda yeni binasına taşınan merkez de şu anda halen 1 program mevcuttur ve yakın zamanda yeni programlarda açılacaktır. Bunun için YÖK ile görüşmeler devam etmektedir. Merkezde şu anda 1 bölüm olmasına rağmen yaklaşık 5000 öğrenciye eğitim verilmektedir. Buradan merkezin kendi sistemine yaptığı yatırımı çıkarmak mümkündür. Bu arada merkezin, Eğitim Yönetimi Yüksek Lisans programı açmaya hazırlandığını hatırlatmakta fayda var.
Kurumun Eğitim Verdiği Programlar;
  • Ebelik Lisans Tamamlama
Kurumun İletişim Bilgileri;
Adres: Kurupelit Kampüsü Atakum / Samsun / Türkiye
Telefon: 0-362-312 1919
Faks: 0-362-457 5806
E-Posta: irtibat@uzem.omu.edu.tr
Web Sitesi: http://uzem.omu.edu.tr
Bursevi Yönetici

Marmara Üniversitesi - İşletme bölümü sonrasında sigortacılık sektörüne adım attı. Sektörün önde gelen brokerlık şirketlerinden birinde uzman sigortacı. Öğrendiğini ve bildiğini paylaşmayı seviyor. Hay Aksi adına sevdiği, çalıştığı her alanda içerik üretiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HayAksi Yorum Bölümüne Hoşgeldiniz . .

Yazılar hakkındaki yorum ve eleştirilerinizi buradan yapabilirsiniz . .

Yorum Yaparken;

Küfürlü, argo, seviyesiz, aşağılayıcı yorumlarda bulunmayınız . .

Aksi durumunda biliniz ki yorumunuz yayınlanmayacaktır . .