2.17.2010

Yazı mı Tura mı ?


Hey Blog . .
Yazı mı Tura mı ?
Bence Tura . . :)
Son bir kaç gündür herşeyim yazı tura oldu :)
Yavuz sağolsun :)

Yarın havanın nasıl olup olmayacağına,

dersin boş geçip geçmeyeceğine,
öss'yi, polisliği kazanıp kazanamayacağımıza, gördüğümüz bir kızın birisiyle çıkıp çıkmadığına ya da tahmini kaç kişiyle çıktığına,
karşı cinslere evlilik teklifi edip edemeyeceğimize,
herhangi birisine abuk sabuk bir soru sorabilip soramayacağımıza,
çıkma teklifi edip edemeyeceğimize,
bir kişinin etrafında 10 defa veya daha fazla dönüp dönemeyeceğimize kadar akla gelebilecek, gelmeyecek herşeyine yazı tura atıyoruz . . :D

Deli cesaret ister değil mi xD

Bunları yaptık mı yaptık, daha doğrusu yaptım :)




Yavuz, ben Şenol . . Yine bir akşam yine geziyoruz, oturduk bir yerlere . . Yavuz'un teklifi ile yazı tura atmaya karar verdik, ama öyle böyle bir yazı tura değildi bu :)
Kaybeden herhangi bir kıza çıkma teklifinde bulunacaktı. .

Yahu düşünün yazı tura atıyorsunuz ve kaybedince herhangi bir kıza arkadaşlık teklifinde bulunuyorsunuz :)

Tabii düşünmeden edemedim, sonunda rezillik de söz konusu :)

Kaldı ki arkadaşlık teklifinde bulunduğun kişi bir de kabul ederse ne yapacaksın :)
Derken korktuğum oldu :S Neyse bunu ileriye doğru anlatalım . .

Neyse biraz düşündükten sonra bizimkilerin ısrarıyla benim de olaya ilgi duymam nedeniyle kabul ettim :D

İlk Yavuz attı, birşey çıkmadı . .
Şenol attı, ona da birşey çıkmadı . .
Ben attım piyango bana vurdu . . Nedense çekindiğim, uzak durmaya çalıştığım şeyler hep beni bulur :D Normal hayatta iyi birşey için şansımın benden yana gittiğini görmedim :)

Neyse vurdu bir kere piyango . . Bir kıza teklif etmek zorundayım, dönüşü de yok . .
Ama ben biraz işin gırgır tarafına kaçarak tekrar yazı tura atmak istedim,Şenol'un birisiyle çıkma hasretine son vermek için tekrar yazı tura attık :D

Ulan yine kimseye çıkmadı bana vurdu piyango . .

Kabullenemedim yenilen pehlivan güreşe doymaz hesabıyla ben birisine teklif edeceksem en az bir kere onlarda edecek dedim :D Tekrar yazı tura attık . .

Bu sefe Yavuz'a çıktı,çok şükür bana çıkmadı . . Ama 3 kere denedik Şenol'a üçünde de çıkmadı kafayı yiyeceğim ulan :)

Aşkta kaybeden kumarda kazanır derler ama bu Şenol ne aşkta ne kumarda kazanıyor :D

Olmaz abi bir kere daha atacağız, Şenol illa birisine teklif edecek . . Kaçarı yok . .
Tekrar attık, ilk benden başladı ulan piyango yine vurdu . .

Aldık mı başımıza belayı 3 kıza birden teklif edeceğiz :S
Yavuz'a çıkmadı bu sefer, 1 kişiye teklif etmeyle yırttı . .

Ulan Allah'ın işine bak Şenol pskipotına yine çıkmadı . .
Ulan bir insan bu kadar mı ballı olur :D
Aslında bana göre ballı, onun bu konuda ne kadar istekli olduğunu az çok biliyorum :)

Neyse abi 3 kız yeter, bundan sonrası zulüm olur dedim, bıraktık orada . .

1 gün geçti olaydan, fena pişman oldum . . Ulan kime hangi kıza teklif edeceğim ben :S Yok, kimse geçmiyor aklımdan, başlangıçta kafamda şuna şuna teklif ederim diye kurmuştum ama yok, tam bir fiyaskoydu ilk gün . .


Ertesi gün bu böyle olmaz, bir kere söz verdik yapacağız dedik dönüşü de yok, bu işin hemen halledip kurtulmak gerekli diye düşündüm, düşündüm de nasıl olacak :S

Neyse 3 tane birbiriyle sıkı arkadaşlığı olan 3 kişiye teklif ettim,
1. kabul etmedi,
2.tereddüt etti,reddetti
3.Diğer iki arkadaşına teklif ettiğim için kendisiyle kafa bulduğumu düşünüp kabul etmedi :S

Ama teklif umduğundan kolay oldu, gözlerimi kapatıp direk ettim :D :D

Neyse sınıfa geldim rahatım :)

Rahatlığın verdiği esneklikle gittim sınıftakilerle yazı tura atmaya kalktım . .
Yine birisine teklif edecektik, ulan yine piyango bana vurmaz mı :D

Yok abi, tam bir hüsran,hayal kırıklığı . . Şimdi nereden bulacağım bir kızı, üstelik gidip teklifte deceğim . .Zaten o üçlüyü şans eseri yakaladım :S

Neyse düşün düşün yok,yan sınıfa geçtim bir arkadaşı yakaladım . .

N:Selam,naber
Ben:Şeyyy,eee,ııııı . . . Selam,iyilik sağ ol . . Senden ?
N:Ben de iyiyim . .
Ben : Benimle çıkar mısın ?
Hiç düşünmeden . .
N: Evet, çıkarım . .
demez mi ulan beklemiyordum böyle bir cevap . .

Ben :Neey,şeyy,ııı . . . :S'!^!'^'%++&/^&(/&
Bu bir şakaydı :S

N:Gerizekalı,aptal. . .

Sonrasını hatırlamıyorum :S

Tamam dedim Muhammet,ağzının payını aldın,iyi de halt yedin . . Gözünü seveyim bir daha bulaşma dedim ama kime dedim :S

Sınıfa bir girdik, olay manşetiz :D

Herkesle yazı tura atmaya kalkışıyorum ama bu sefer cesaret eden çıkmıyor,neyse dedim . .
Bu mevzuyu burada sonlandıralım, yoksa ya çok canımız yanacak ya da çok can yakacağız dedim . .

Salladım başka bahara :)
Fakat basit iddalar için hala vazgeçmiş değilim, cebimde bozuk param durduğu sürece yazı turaya devam . . :) :)

Haydi Selametle . .
Bursevi Yönetici

Marmara Üniversitesi - İşletme bölümü sonrasında sigortacılık sektörüne adım attı. Sektörün önde gelen brokerlık şirketlerinden birinde uzman sigortacı. Öğrendiğini ve bildiğini paylaşmayı seviyor. Hay Aksi adına sevdiği, çalıştığı her alanda içerik üretiyor.

16 yorum:

  1. Bahsettiğin Yavuz, bizim "duran" Yavuz değil mi?

    YanıtlaSil
  2. duran yavuz'u tanımam ama yazıdaki durdu yavuz'u tanırım:)

    YanıtlaSil
  3. ben olsam yavuzu tanıyıp tanımadığıma dair yazı tura atardım =D

    "hayır, ben tanımıyorum" xD

    YanıtlaSil
  4. ben durdu yavuz'u tanıyorum :)
    O halde yazı-tura atalım bakalım :D

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Ben Durdu Yavuz'u tanımıyormuşum :S
    İyice suyu çıktı ulen :D
    Tandığım adamı nasıl tanımam :D :D

    YanıtlaSil
  7. şunu sakın unutma muhammet. yazı-turanın daima bir bildiği vardır. belki de sen beni çok da iyi tanımıyorsun? =D

    YanıtlaSil
  8. x ben seni tanımıyordum :D
    Sen Yavuz muydun yahu :D
    Bak Allah'ın işine :D
    Kimliğini açıklamasan seni tanımayacaktım :D
    Doğru, yazı-tura'nın bir bildiği varmış :D

    YanıtlaSil
  9. yazı-tura attım. yavuz oldum =D

    YanıtlaSil
  10. X artık Yavuzsun gözümde :D
    Bu arada 5 kuruşumu kaybettim, yazı tura atamıyorum,bazanın altına kaçtı herhalde :D

    Neyse cd ya da dvd ile yetineceğiz artık :D

    YanıtlaSil
  11. Ben de onu kast etmiştim zaten. Ondan başka kim olabilir ki....

    Bu iş bi de bulaşıcı... Bana da bulaştır biraz .)

    YanıtlaSil
  12. Valla haklısın Bünyamin :D
    Öyle böyle değil . .
    Geçen hafta hocanın etrafında 10 tur atmaya kalkıştım, sırf bu yazı tura yüzünden :D

    YanıtlaSil
  13. yazı-turanın seni yönlendirmesine izin vermeyeceksin. çılgınca şeyler yapmak için yazı-turaya güvenmek güzel elbette. ben de geçen gün bi inşaat alanında demirlerin arasından geçip yola çıkmak zorunda kalmıştım. Ama yazı-turayı yönlendirme işi size kaldığı sürece işler güzel gitmeye devam eder. Yazı-tura muhabbetine doyum olmayan ve bizi kararsızlıktan kurtaran bir dosttur =D

    YanıtlaSil
  14. Tamam abi :)
    Felsefi açıklamayı senden aldık, bundan sonra ona göre hareket edeceğiz :D

    Ama bu yazı-tura bizi kararsızlıktan kurtarmaktan ziyade zor durumda bırakıyor :D

    YanıtlaSil
  15. Muhammet sen de hasta mısın be kardeşim... Bu işi bu kadar abarttıysan bu seninle alakalı bi sorunun göstergesidir .D yazı-tura'nın amacı kararsızlığı ortadan kaldırmak. Abartmayalım...

    YanıtlaSil
  16. Haklısın sorun benle alakalı :D
    Fakat buna vesile olan Yavuz :)

    Ayrıca biz yazı-tura atarken bir kararsızlığı ortadan kaldırmak için değil;herhangi bir konuda birşeyi başarıp başaramayacağımız konusunda atmıştık . .

    Yavuz'un yaptığı açıklama ve davranışa göre ikisi de çeişiyor :)

    Dediğim gibi biz yazı - tura olayını herhangi bir konuda birşeyi başarıp başaramayacağımız konusunda atmıştık . .


    Bana soracak olunursa ben yazı-tura olayını kafamın estiği gibi kullanma yanlısıyım :D

    Bence böyle de olmalı :D

    YanıtlaSil

HayAksi Yorum Bölümüne Hoşgeldiniz . .

Yazılar hakkındaki yorum ve eleştirilerinizi buradan yapabilirsiniz . .

Yorum Yaparken;

Küfürlü, argo, seviyesiz, aşağılayıcı yorumlarda bulunmayınız . .

Aksi durumunda biliniz ki yorumunuz yayınlanmayacaktır . .