8.11.2009

Bir Yaşımıza Daha Merdiven Dayadık . .


Böyle konuşmaları pek sevmem ama madem blog yazarıyız bundan da söz edeyim . .

Bugün çok şükür bir yaşımıza daha girdik . . Allah hep birlikte nice uzun senelere muvaffak eylesin . .

Tebriklerini ileten arkadaşlara teşekkür ediyorum, edemeyenlere de kızmıyorum . . İnsanlık halidir bu . . Nereden bilecek doğum günüm olup olmadığını . . Zaten pek mühim birşey olduğunu düşünmüyorum . .

Fakat şunu belirtmek istiyorum . . Yüz yüze, mail yoluyla, telefonla, hele de mektupla bu günümü benimle paylaşanlar oldu . . Birbirimize kırgınlık duyduğumuz bir kaç arkadaşımdan da tebrik mesajı aldım . . Varlığımızı bir yere koyupta tebriklerini ileten tüm arkadaşlara tekrar teşekkür ediyorum . .

Bugün dört dörtlük bir gün geçirdiğimi söyleyemem . . Velakin akşam saatlerinde aldığım tebriklerle keyfim yerine geldi . . Bu kadar keyifleneceğimi düşünmüyordum doğrusu . . Genelde böyle günlerim monoton, sakin ve keyifsiz geçerdi . .

Ortak Gökhan sanıyorum dün yani pazartesi günü PMYO(Polis Meslek Yüksek Okulu) mülakatlarına girdi . .
Çok şükür mülakattan başarıyla geçmiş . . Onun adına sevindim gerçekten . . Fazla zorlanmadığını söyledi . .
İnşallah yazılı sınavdan da başarıyla çıkar . . Kendisinden dualarınızı esirgememenizi istiyorum . .

Yazacak çok şey var fakat dermanım yok . . Mazur görün . .
Bursevi Yönetici

Marmara Üniversitesi - İşletme bölümü sonrasında sigortacılık sektörüne adım attı. Sektörün önde gelen brokerlık şirketlerinden birinde uzman sigortacı. Öğrendiğini ve bildiğini paylaşmayı seviyor. Hay Aksi adına sevdiği, çalıştığı her alanda içerik üretiyor.

11 yorum:

  1. Duygulandımm beee :/ Nice yıllara :D

    YanıtlaSil
  2. tetul Duygulanmış :P :=)
    teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. ben odun muyum aşk olsun duygulanamaz mıyım :D
    şurda 15 dk sonra tercih sonuçları açıklanıcak zaten en hassas dönemdeyim yorma beni üf xD

    YanıtlaSil
  4. pştttt haydari :D ispanyolcayı kazandım ankara üniversitesiii ay çok mutluymmm !! :DD:D:

    YanıtlaSil
  5. captain sen de hiçbirşeyden haber etmiyorsun sonra da kimse tebrik etmedi diyosun :D gerçi böyle durumlarda ne denir bilmiyorum ama..
    neyse gökhan ın adına çok sevindim. dediğin gibi inş yazılısını da geçer..

    YanıtlaSil
  6. Ne bileyim "x" :=)
    Böyle şeyleri millete söylemek hoşuma gitmiyor :=)
    Bu arada sonuçlar açıklandı . .
    İnşallah istediğin yer tutmuştur :=)

    YanıtlaSil
  7. @ tetul
    ben sana odunsun demedimki aşk olsun xD
    bu arada hayırlı olsun :=)
    kazandığına çok sevindim :D
    velakin ispanyolca gibi bir bölüme seni yönlendiren gaye neydi acaba :=)
    neyse tetul hanım . .
    tebrik ederim . .

    YanıtlaSil
  8. Seviyorum sadece xD

    YanıtlaSil
  9. benim yorumun üstüne on yorum binmiş. artık lafını etmeye değmez :D

    YanıtlaSil
  10. Senin yorumun üzerine 4 yorum bindi :=)
    10 değil :D

    YanıtlaSil

HayAksi Yorum Bölümüne Hoşgeldiniz . .

Yazılar hakkındaki yorum ve eleştirilerinizi buradan yapabilirsiniz . .

Yorum Yaparken;

Küfürlü, argo, seviyesiz, aşağılayıcı yorumlarda bulunmayınız . .

Aksi durumunda biliniz ki yorumunuz yayınlanmayacaktır . .