8.11.2009

Eski Dostlar


. : : Eski Dostlar : : .


Evin bunaltıcı sıcağından balkona kaçtım,serin olduğundan ders çalışmaya da iyi geliyor doğrusu . .Edebiyat'tan "Şiir Türleri" konusuna çalışıyordum . . Aşağıdan biri bana sesleniyor . . Bir baktım bizim Şenol . .

Sarı sarı parmak arası terlikler, yeşil bir şort . .

Sokakta bir kaç tane düğün aynı güne denk gelmiş, düğün bu evde oturmak olmaz . .

Neyse çıktık dolaşıyoruz . .Aslında karı kız ortamlarını sevmem ya neyse,düğün ortamına pek girdiğimde söylenemez . .
Vesselam belki Şenol'a kız buluruz diye düğün ortamına bir kaç kere daldık ama beni bozuyor 5 dk. kalamıyorum .

Eski dostlardan Light Samet'i gördüm amele gibi dolanıyor . . Özlemişim doğrusu .. Yanında da Tunahan vardı hala kaldığı yerde 4 senede adam 1.cm uzamaz mı kardeşim .

Gecenin 1'ine kadar sohbet ettik . .Ne sohbetmiş kardeşim . . Bitmedi . .Baktım saat epey ilerliyor . . Peder Amcanız eve almaz falan diye koşa koşa eve geldik . . Neyseki laf falan yapmadı, günü kurtardık . . .
Bursevi Yönetici

Marmara Üniversitesi - İşletme bölümü sonrasında sigortacılık sektörüne adım attı. Sektörün önde gelen brokerlık şirketlerinden birinde uzman sigortacı. Öğrendiğini ve bildiğini paylaşmayı seviyor. Hay Aksi adına sevdiği, çalıştığı her alanda içerik üretiyor.

4 yorum:

  1. Keşke bizim peder de öyle olsa.Giriş 21:00 Çıkış 06:00

    YanıtlaSil
  2. @4hmt
    Aslında geç saatlere kadar dışarıda kalmayı pek doğru bulmuyorum . . Benim de her zaman kaldığım söylenemez zaten . . Arada ölçüyü kaçırdığım zamanlarda oldu fakat genelde ben de en geç 8 - 9 gibi evde olurum . . Nadirdir 11 - 12 yi bulduğu . . Ama yine de adına üzüldüm doğrusu :=)

    YanıtlaSil
  3. parmak arası beni bozdu ya :D şenol iyi idare ediyor onlarlan :D

    YanıtlaSil
  4. senin o parmak arası terliklerden kurtulmana sevindim doğrusu . .
    böylesi daha iyi :)

    YanıtlaSil

HayAksi Yorum Bölümüne Hoşgeldiniz . .

Yazılar hakkındaki yorum ve eleştirilerinizi buradan yapabilirsiniz . .

Yorum Yaparken;

Küfürlü, argo, seviyesiz, aşağılayıcı yorumlarda bulunmayınız . .

Aksi durumunda biliniz ki yorumunuz yayınlanmayacaktır . .