8.12.2009

Tebrik Mesajları . .


Öss'yi kazanan gençleri buradan tebrik ediyorum . .
Haberler geldikçe yazıyı güncelleyeceğim . .
Herkesin durumu netlik kazanmadan burada açıklama yapmak istemiyorum :=)
Fakat tetul hanım İspanyolca Bölümünü kazanmış belirtelim . .
Kendisini tebrik ediyor ilk duygularını merak ediyoruz ..

"x" kardeşimin de kazandığından eminim ama resmi ağızdan açıklama bekliyoruz bakalım :=)
Ya Sinema ya da Tarih tuttu bak :D Bu kadar emin konuşuyorum :D
Üstelik ya Marmara ya İÜ ya da Eskişehir :D
Haber aldıkça yazacağım . .

- - - -

"x" İstanbul Üniversitesi Sinema Bölümü'nü kazanmıştır :=)
Kendisine kamera arkalarında mutluluklar dilerim . .
Allah Oscarlık filmler yönetmeyi nasip etsin . .

- - - -


Bursevi Yönetici

Marmara Üniversitesi - İşletme bölümü sonrasında sigortacılık sektörüne adım attı. Sektörün önde gelen brokerlık şirketlerinden birinde uzman sigortacı. Öğrendiğini ve bildiğini paylaşmayı seviyor. Hay Aksi adına sevdiği, çalıştığı her alanda içerik üretiyor.

5 yorum:

  1. Teşekkür ederim haydaricim tebrik iiçin :D ( prens de olabilir xD ) Aslında rusça çıkıcak diye bekliyodum çünkü öğretmenim ispanyolca tutmaz filan dedi giremezsin dedi. Ama görünce çok mutlu oldum ay bir sürü ağladım 7 şehre haber saldım o derece xD Çok mutlu oldum çok istiyodum zaten :) Hayırlısı işte :D

    YanıtlaSil
  2. Sayın tetul son duygularınızı aktardığınız için teşekkür ederim . . :)
    İstediğiniz bölümü kazanmanız büyük bir mutluluk olsa gerek . . :=)
    Sanırım şu an hala mutluluk gözyaşları döküyorsunuz . . xD
    Başarılar . .

    YanıtlaSil
  3. Aynen öylee teşekkürler :D

    YanıtlaSil
  4. tebrik ederim tetul. ispanyaya falan yolculuk edecek olursan haber et. oralarda ispanyolca bilen biri ile dolaşmak kaybolma ihtimalini azaltır :D

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim

    YanıtlaSil

HayAksi Yorum Bölümüne Hoşgeldiniz . .

Yazılar hakkındaki yorum ve eleştirilerinizi buradan yapabilirsiniz . .

Yorum Yaparken;

Küfürlü, argo, seviyesiz, aşağılayıcı yorumlarda bulunmayınız . .

Aksi durumunda biliniz ki yorumunuz yayınlanmayacaktır . .