8.11.2009

Tereddutlerim Var


. : : Tereddütlerim Var : : .


Şenol'la Öss üzerine sohbet ettik . . Gelecek planlarımızın nasıl boka bulanacağını konuştuk . .Sanırım Öss'nin yanında Askeri Okul, PMYO(Polis Meslek Yüksek Okulu) sınavlarına da girmeyi düşünüyorum . . Gelecek, kafamı karıştırmaya başladı . . Aklımdan türlü türlü düşünceler geçiyor ama birilerinde karar kılmam lazım . .

Sadece 3 - 5 sayfa konu çalışması yaptım . .
Fazla kasmamaya çalışıyorum, bakalım . .
Bursevi Yönetici

Marmara Üniversitesi - İşletme bölümü sonrasında sigortacılık sektörüne adım attı. Sektörün önde gelen brokerlık şirketlerinden birinde uzman sigortacı. Öğrendiğini ve bildiğini paylaşmayı seviyor. Hay Aksi adına sevdiği, çalıştığı her alanda içerik üretiyor.

4 yorum:

  1. herşey olacağına varır be haydari :D (bak sevdim bu haydariyi. captain demekten iyi :D:D)

    YanıtlaSil
  2. o ne öyle yahu :)
    yemek ismi gibi haydari xD

    YanıtlaSil
  3. haydarii benim kimseye vermem böö

    YanıtlaSil

HayAksi Yorum Bölümüne Hoşgeldiniz . .

Yazılar hakkındaki yorum ve eleştirilerinizi buradan yapabilirsiniz . .

Yorum Yaparken;

Küfürlü, argo, seviyesiz, aşağılayıcı yorumlarda bulunmayınız . .

Aksi durumunda biliniz ki yorumunuz yayınlanmayacaktır . .