8.11.2009

Süper Lig Maçları Bedava Olacak


. : : Süper Lig Maçları Bedava Olacak : : .

Dün gece babama çok kızdım . . Haksızdı ama birşey diyemedim . .Çok sinirlendim Berât gecesinin hürmetine en ufak gerginlik çıkarmadım bu gecenin bitmesini istedim . . Oruç tutacaktım bugün sözde sahura kalkacaktım telefonu ayarladım . . Ama telefon çalmadı uyanamadım . . Nedenini ben de pek anlayamadım ya neyse . .
Birader bilgisayarın modemiyle uğraşmış . . Modemin ne ışığı yanıyor ne internete bağlanılıyor . . Babamın bir süre kaymasından sonra Gökhan aradım yardım istedim ama o da Mudanya'daymış . . Ne yapalım, iş başa düştü dedik olayı tarzanca halletmeye çalıştık 1.5 - 2 saatte söve saya hallettim . .

TTNET'e de sülale boyu gider . .
Bu arada Süper Lig maçları artık bedava olacakmış . . Ne Digitürk ne D-Smart . . Hiç birine gerek kalmayacak hayırlısıyla . . Şu anki adı "Turkcell Süper Lig"olan ligimiz Telekom'un yeni ihaleye yüksek bir teklifle girecek olması ve isim hakkını alma konusunda ısrarlı olması nedeniyle yeni ligin adı "Telokom Süper Lig"olacakmış ve Cuma, Cumartesi, Pazar akşamı yayınlanacak 4 maç TRT üzerinden şifresiz ve ücretsiz olarak yayınlanacakmış . . Başbakanımızda olayı destekliyormuş . .Tek eğlencemiz var o da şifreli kanala takılıyor . . Hadi hayırlısı diyorum . . İnşallah bir pürüz çıkmaz . .Bugün oldukça gergin geçti . . Ne test çözdüm ne kitabın yüzüne baktım . .Tüm düzenin içine ettim doğrusu . . Ne düzen kaldı ne nizam . . Baya gerildim . . Bundan sonra bunların olmamasını temenni ediyorum ama ne yapalım . .
ÖSS Yolunda herşey istediğimiz gibi gitmiyor bir bokluk çıkıyor arada . .
Bursevi Yönetici

Marmara Üniversitesi - İşletme bölümü sonrasında sigortacılık sektörüne adım attı. Sektörün önde gelen brokerlık şirketlerinden birinde uzman sigortacı. Öğrendiğini ve bildiğini paylaşmayı seviyor. Hay Aksi adına sevdiği, çalıştığı her alanda içerik üretiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HayAksi Yorum Bölümüne Hoşgeldiniz . .

Yazılar hakkındaki yorum ve eleştirilerinizi buradan yapabilirsiniz . .

Yorum Yaparken;

Küfürlü, argo, seviyesiz, aşağılayıcı yorumlarda bulunmayınız . .

Aksi durumunda biliniz ki yorumunuz yayınlanmayacaktır . .